Üzemeltető: Blogger.

Miss International Hungary 2014 - avagy valami új a blogon

Nemrég megkeresett a Miss International Hungary csapata, hogy működjek velük együtt - egészen pontosan lehetőséget kaptam arra, hogy bepillanthassak egy szépségverseny kulisszái mögé, a backstage-be. Sokáig gondolkoztam a felkínált lehetőségen, míg végül úgy döntöttem, hogy elvállalom, hiszen nem mindennap adódik az embernek ilyen lehetősége, és én általában szeretek kipróbálni új dolgokat, megragadni új lehetőségeket.

Na de mi is ez a Miss International Hungary 2014? Röviden leírom. :)

Ez egy nemzetközi szépségverseny, amire a világ minden tájáról érkeznek a lányok, s a célja tulajdonképpen a nemzetközi összefogás szorosabbá tétele. Erre az 52 éves múltra tekintő szépségversenyre 2011-ben küldött először szépségkirálynőt Magyarország - s tavaly Ötvös Brigittának sikerült bekerülnie a top 5-be, ami hihetetlenül nagy szó egy ilyen versenynél. Három forduló lesz, egy előválogató, egy középdöntő és egy döntő, s aki ott nyer, kijut Japánba a végső versenyre. A három döntő mindegyikén ott leszek (reményeim szerint) és tudósítok Nektek majd az eseményekről.

Szerintem ez a szépségverseny téma magában is érdekes, ám igyekszem nektek még érdekesebbé tenni majd, de ha van bármi ötletetek hogy miről írjak ezzel kapcsolatosan, mire lennétek kíváncsiak, ne tartsátok magatokban!

És kaptam egy kis súgást azzal kapcsolatosan, hogy jelentkezésre buzdítsalak titeket... Szóval! Aki elég elhatározottságot és kedvet érez magában, hogy elinduljon egy szépségversenyen, az március 20.-ig jelentkezhet a Miss International Hungary oldalán.