Üzemeltető: Blogger.

Ismerjük meg egymást TAG


Lakk Hatás volt olyan kedves és meginvitált ebbe a TAG-be, így a mai bejegyzésben hét dolgot tudhattok meg rólam (amit remélhetőleg eddig nem írtam le..:))

1. Ha nem tudok elaludni, mindig zenét hallgatok - leginkább Ellie Goulding hangja altat el, de bármilyen lassabb szám segít.
2. Sosem dohányoztam, és sosem próbáltam ki a cigit. Egyszerűen ellene vagyok, és utálom ha megérzem bárhol, vagy közvetlenül beleállnak vele az arcomba.
3. Listamániás vagyok... meg grafomán. Legyen szó akármilyen ötletről vagy tennivalóról, azonnal listába szedem és leírom - valamiért így sokkal könnyebb átlátnom. 
4. Sosem láttam a Titanicot. Beccszó, sosem. (Ez gáz, tudom.)
5. Sorozatmániás vagyok - az egyik kedvenc kikapcsolódásom leülni valamelyik kedvenc elé és megnézni.
6. Imádom a sminkkollekciós videókat nézni a külföldi youtuberektől - és aztán sopánkodni, hogy kis országunk mennyi jóból marad ki.
7. Imádom a tavaszi pasztellszíneket - amik ruhaként borzalmasan mutatnak rajtam, nagy "örömömre". 

Ennyi lett volna, remélem tudtam érdekesebb infókkal szolgálni Nektek :) Nem pécéznék ki senkit, már annyi helyen körbefutott ez a Tag, aki még kimaradt, töltse ki nyugodtan! :)