Üzemeltető: Blogger.

Elfogytak - február

DSC00159

A tegnapi kedvences bejegyzés után lássuk, mi fogyott el februárban! :)
Jean Reno Loves you parfüm: Ezt a parfümöt még talán 1-2 éve kaptam Karácsonyra külföldről, és most sikerült elfogyasztanom. Leginkább ilyen rohangálós illat volt, inkább fanyar mint édes. Újravenném? nem.

Neutrogena Norwegian Formula testápoló sarki szederrel: Róla ITT írtam teszt keretén belül, szerettem nagyon. Újravenném? nem, jelenleg két másik testápolót használok.

Freshmaker sminklemosó kendő: egy kisboltban láttam meg a kozmetikai részlegen. Őszintén szólva nem estem tőle hanyatt - nem távolította el a sminket rendesen, és picit dörzsölt is. Újravenném? nem.

Goldwell Dualsenses volumennövelő kondicionáló: Még egy Iparfümériás rendelésem mellé kaptam ajándékba. Az illata kellemes, maga a kondicionáló gél állagú és kék színű. A hajvégeimre tettem egy keveset belőle, majd pár perc elmúltával leöblítettem. Az eredmény puha, egyenese hajvég lett, szerettem. Újravenném? Ha nem tobzódnék mindenféle olajokban és kondicionálókban, akkor igen. :)
Rexona Maximum Protection dezodor: Róla is írtam már tesztet ITT. Meglepetésként ért hogy elfogyott - tekertem tekertem, és egyszer csak nem jött belőle semmi, én meg csak pislogtam hogy mi történt? Jaa, hogy kifogyott. Jó. :D Nagyon szerettem, megakadályozta a melegben rohangálástól való izzadást. (hú de szép szóvirág!) Újravenném? Van még belőle egy zöld darabom, de ha az is elfogy, beújítok egy kéket, szóval naná hogy igen! :)

Nos, ez lett volna a kisebb adag elfogyott termék. :) Nektek mit sikerült elfogyasztani februárban?