Üzemeltető: Blogger.

Februári kedvencek

DSC00161
A február nálam egyenlő volt az egyetemen a 2. félév elkezdésével, és az újra suliba járással. Viszont ebben a hónapban a kedvencek száma jóval megnőtt - ez legfőképp annak tudható be, hogy februárban szinte minden reggel sminkeltem, így rengeteg termékemet volt időm újra felfedezni és megszeretgetni.

DSC00167
NYC Peach Fizz rúzs: annak idején ITT írtam róla. Az egyik barackra vágyó reggelemen felkentem, és ismételten elcsodálkoztam, hogy mennyire jól áll ez a szín, és mennyire szeretem. Hófehérkék figyelem, tökéletes barack-rúzs alert! :)

NYX Angel pirosító: Sajnos nem igazán adja vissza a kép a színét, de ez egy gyönyörű fáradt-barack pirosító. Sokat nem áradoznék róla, tesztalany lesz nemsokára :)

NYX szemhéjalap: őt aztán tényleg nem kell bemutatnom, ITT olvashattok róla bővebben. 
DSC00168
Essence Stay Matt Ajakkrém Velvet Rose: a leárazáson hoztam el belőle egy darabot, és felkenve rögtön jött a kérdés: miért nem előbb? Csodás barackos-rózsaszínes nude színné változik az ajkamon, nagyon természetes. Persze nagyon aláhidratálós kis jószág, csúnyán szárít...

Estee Lauder szájfény: Még októberben kaptam, mint szülinapi ajándék, persze azóta se sikerült tesztet hozni róla... Gyönyörű fénye van és nem ragad, a többit meg egy teszt keretében! ;)

Max Factor CC krém, Fair: mindig csak a Maybelline BB krémjéhez kaptam sminkeléskor, így aztán sikerült rávennem magam, hogy használjam már ezt is, ha már megvan. Nagyon szép a fedése, ha picivel többre vágyom mint egy BB, ezt kenem fel. (lesz majd teszt is!)
DSC00169
Rihanna Reb'l Fleur parfüm: Karácsony óta leledzik nálam, és azóta már nagyon sokszor elővettem. Meleg, édeskés, fűszeres, olyan jó belebújni érzésem van, ha magamra fújom. Azt hiszem telitalálat volt barátom részéről.. :) Az üvege meg egyszerűen gyönyörű! (Szeretnétek róla tesztet?)

Holnap az Elfogyott termékek következik, stílusosan... :) Nektek mik voltak a februári kedvenceitek?