Üzemeltető: Blogger.

Elfogytak


Újabb (kisebb) adag elfogyott flakon és tubus gyűlt össze, nézzük is! :)
DSC00039
1. Aveo ananászos - mentás tusfürdő: (300 ml) Ezt a tusit még nyáron vettem a Müllerben (sajátmárkás termék) a Baleás változat helyett. Megbántam, ugyanis jobban dominált benne a menta és borzalmas illata volt minden zuhanyozásnál és fürdésnél - már csak kényszerből nyúltam érte, hogy fogyjon már minél előbb. Nem újravevős.

2. Ahava Time to Hydrate hidratálókrém normál és száraz bőrre (15 ml):
 Ez a krémminta még a júliusi Szépségboxomban lapult és nagyon lassan fogyott, pedig használtam ám rendesen - az utolsó cseppeket is kinyomkodtam a tubusból. Egy picit zsírosabb, de nem annyira nehéz állagú krémről van szó, enyhe illata volt és jól is hidratált. Nem újravevős viszont, a teljes tubus 10.332 Ft-ot kóstál a Szépségbolt.hu-n.

3. Lily Lolo átlátszó púder minta: Róla írtam már tesztet ITT :) Nem újravevős, egyelőre tökéletesen elég a színezett Catrice púderem.

4. Lush Skin Drink arckrém minta: Róla is írtam már ITT. Nem újravevős ő sem sajnos, 4.750 Ftba kerül, ami még mindig túl magas határ nálam egy arckrémért. (Jelige: tökéletes arckrém száraz bőrre, jó áron kerestetik)

5. Bath Room fürdőkaviár, vanília (80 g): Őt még egy vaníliás szettben kaptam (mindenféle alakú vaníliás fürdős dolgok voltak benne), és csak most fogyott el. Enyhén illatozott a vízben, más hatását nem vettem észre. Nem venném újra.

6. Playboy Play it Sexy parfüm (30 ml): Egyik kedvenc parfümöm volt, nagyon szerettem, tesztet írtam róla ITT. Ő az egyetlen a termékek közül amit szívesen újravennék.

Ne feledjétek, a blogon nyereményjáték zajlik, tessék jelentkezni! :)