Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Aden 04

adenretus

A mai bejegyzés főszereplője a Pixibagben  leledző pasztellrózsaszín Aden lakk. Lássuk!


DSC00046

Amint tudjátok, nemrégiben az Aden márka teljes arculatváltáson ment keresztül, ahogyan a lakkjaik is. Az új külső aranyos tulipános kupakkal és szögletes üveggel jön. Az árnyalat pontos nevét nem tudom, mert hiába keresgéltem a katalógusban, a 04-es lakk nevét sehol sem találtam (aki esetleg tudja, az jelezze! Köszönöm)

DSC00047

11 ml-s a kis üvegecske, ami jó ideig elég lesz. A lakk ecsete széles és hosszúkás, így könnyű vele dolgozni, a lakk állaga pedig szerintem pont ideális, 2 rétegben fed rendesen és gyorsan is szárad. Eddig minden szép és jó, azonban nekem van egy hatalmas problémám - a csíkozás. Mert bizony ez a lakk csíkoz, így akárhogyan is ügyeskedünk, nem lehet egyenletesen felapplikálni  a körmeinkre, és ez a végeredményen meg is látszik. (szerintem a fotókon nem annyira, mint élőben). Szerencsére távolról azért nem annyira szembetűnő, de közelről nézve rendesen látszik, hogy nem fed mindenhol rendesen, és itt-ott csíkok maradtak - ami szerintem a világos, pasztelles árnyalatok sajátja, így nagyon nem kell meglepődnünk ezen. 

Sajnos ez a pasztelles joghurtszín az én világos bőrömhöz nem áll jól, még jobban sápaszt, de akinek normál tónusú a bőre, annak a kezén biztos hogy jobban fog állni majd.

Sajnos nálam ez a lakk nem lett éppen befutó, de mindenképpen ki fogom próbálni a márka lakkjának többi árnyalatát is, hiszen egy lakk alapján nehéz véleményt alkotni az összesről. :)