Üzemeltető: Blogger.

Elfogyott termékek


Újabb adag termék fogyott el nálam, így lássuk is a véleményeket! :)

DSC00198
1. Balea áfonyás tusi: Áradoztam is róla eleget (meg még sokan mások :)) egyszerűen isteni illata volt (na meg gyönyörű kék színe! :)) Jól habzott, annyira nem szárított. Újravenni nem venném, túl sok elhasználnivaló tusim van így is.



2. M-lady kókuszos borotvahab: Müller sajátmárkás termék, még a nyár vége felé vettem, talán limitált is ez az illat. Picit kemény a habja, de jól eloszlatható, nekem megfelelt a célnak, bár a végére már csak folyékony állagban jött ki a hab... A kókuszos illata finom volt, bár kissé túl édes is, néha inkább banánosnak éreztem, mint kókusznak. Újra fogom venni, valami más illatban.

3. Lush Buche de Noel minta: Akkor kaptam, mikor az Angels on Bare Skin-t vásároltam meg teljes méretben. Nagyon finom illata van, állagra ugyanaz mint az A.O.B.S, így az eloszlatásban már profi voltam. Úgy éreztem viszont, hogy húzta a bőrömet (de szerintem ez a bőröm hibája, mostanában az Angels is húzza, pedig azelőtt semmi baja nem volt tőle...), de nagyon szépen tisztított. Limitált kiadású termék egyébként, nem hiszem hogy mgvenném teljes méretben.

4. Lavera kókuszos-vaníliás fürdősó: Róla már írtam tesztet ITT, azóta sikerült elfogyasztanom.

5. Katy Perry Purr parfümminták: Az Iparfümériás rendeléseim mellé kaptam őket. Érdekes módon másnak tetszett az illat rajtam, magamon viszont egyáltalán nem. Édes illat, azonban van benne valami olyan csavar, ami miatt abszolút nem érzem a sajátomnak. Bezzeg a Killer Queen... :)

6. Lush Angels on Bare Skin arctisztító, próbatermék: ITT írtam róla, azóta megvettem teljes méretben is.

7. Isana kézkrém ureával: Wáwáwá, végre hogy elfogyott! Borzalmas illata volt, ha sokat raktam, alig szívódott fel... Nem igazán szerettem, nem is venném újra, amúgyis van már utódja. :)

8. Helia-D Aquaboom hidratáló krém: Írtam már róla is ITT, nagyon szerettem, valószínűleg őt fogom újravenni (bár az erős parfümözést nagyon nem szeretem benne...) Nem fogyott el teljesen és még le sem járt, viszont nagyon fura állagot és illatot vett fel, így jobbnak láttam a bőröm érdekében kidobni. (Szerencsére már csak egy nagyon kicsi volt benne)