Üzemeltető: Blogger.

Hajápolás | Tangle Teezer, a csodafésű

DSC00049
Alig van olyan, aki ne hallott volna a csodafésű néven elhíresült Tangle Teezerről, avagy a mai bejegyzés főszereplőjéről.

~ Mi is az a Tangle Teezer? ~

Egy Shaun P. nevezetű úriember (szakmája: fodrász) fejlesztette ki annak érdekében, hogy könnyebbé tegye a fésülködés sokszor fájdalmas folyamatát. Ez a kis fésű nem roncsolja a hajat, nem töri a hajszálakat, és könnyedén gubancolja ki a hajat. Rengeteg fajtája létezik ma már, van gyerekeknek való, vizes hajra való, és még napestig sorolhatnám.


DSC00094
~ Tényleg működik? ~

Jelentem: tényleg. Ugyan én közelebbi ismeretségben álltam már a vaddisznósörte hajkefével, azonban az túl nagy volt ahhoz, hogy mindenhová magammal cipeljem, így esett a választásom a méretbarát kis műanyagfésűre. Az enyém a Compact Styler verzió, ami cuki baris (legalább tízféle mintában elérhető még), és alulról egy beleilleszthető műanyag lap védi a kefét, így bármelyik táskában bátran utaztatható. Hosszú, gubancosodásra hajlamos hajam van (főleg télen, amikor az óriási szélviharok teljesen összegubancolják), így azt hiszem remek alany voltam ehhez a kísérlethez. Őszintén, azt nem mondanám hogy teljesen fájdalommentes vele a fésülködés (én minimálisat érzek a gubancolás közben), de pikk-pakk kiszedi az összes létező és makacs gubancot a hajból, mindenféle felesleges húzás és tépés és sikítozás nélkül. Én a vizes hajamra is szoktam használni, és jelentem ott is remekül teljesít, annak ellenére, hogy létezik belőle kifjezetten vizes hajra való változat. A tisztítása is egyszerű, ha kiszedünk egy hajszálat, automatikusan jön vele a többi, így nem kell egyenként szedegetni belőle az összegyűlt hajat. Ráadásul nem roncsolja a hajamat, nem törnek tőle jobban a hajvégeim sem. Egyedüli hátránya, hogy néha feltöltődik tőle a hajam, és száll össze-vissza, de azt hiszem ennyit igazán elnézhetünk neki.

Őszintén, ahhoz képest, hogy "csak" egy műanyagfésű, csodákat művel a kócos / gubancos hajjal, kislányként rajongtam volna egy ilyenért, amikor anyukám kergetett a fésűvel... Nem mellesleg, teljesen táskabarát, én hurcibálom magammal mindenhová ahová megyek, bármelyik táskámban vagy neszeszeremben elfér. A mintáját pedig imádom, egyszerűen annyira aranyos! :)

Az ára ugyan igencsak borsos (3.340 Ft, én innen rendeltem), de aki már évek óta hadilábon áll a rendes fésűkkel, az egyenesen el lesz tőle ragadtatva, és mivel hosszú távon szolgálni fog, én azt mondom, hogy sokkal jobban megéri mint szenvedni és könnybe lábadt szemmel tépni-húzni a hajunkat.