Üzemeltető: Blogger.

Beszámoló | Macaronkészítő tanfolyam a SugarShopban

Még decemberben lepett meg minket a Prestige Products csapata egy bloggereknek szóló macaronkészítő tanfolyammal - mondanom sem kell, hogy majd' kiugrottam a bőrömből, hiszen imádom a macaront, és az esemény pedig nagyon izgalmasnak ígérkezett, így kihagyhatatlan volt! Nem szeretnék nagyon sokat rizsázni róla, az esemény az újpesti Sugar Shopban volt, mégpedig egy konyhában - itt megmutatták nekünk a macaronkészítés csínját-bínját, majd pedig csapatokba verődve megpróbáltuk mi is ugyanezt abszolválni némi segítséggel (extrán bénának éreztem ám magam, de hihetetlen élmény volt! :D), és a végén csak elkészültek a parfümök által ihletett kis sütik, majd pedig bekukkantottunk egy picit, mi is vár ránk a parfümök világában 2014ben.







Most döbbentem rá, hogy elfelejtettem feltölteni a saját képeimet, így az összes ott készült fotót szúrom be ide nektek. :) (Amik kattintásra nagyítódnak) Jaj, és kivételesen csoportkép is készült (ez az én kérésem volt :D).



Szuper nap volt, rengeteg élménnyel! Köszönjük! :)