Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Artdeco Color & Art pirosító Vitamin Bomb

ajtdeco

Akkor kezdjük is meg a Primőr bloggertalin kapott termékek tesztelését ezzel a pirosítóval! :) (Az előző bejegyzésben láthattátok már smink keretében)


artdecoretus2

A pirosító egy kis fekete tégelyben kapott helyet, ami direkt arra a célra van tervezve, hogy berakjuk a Beauty Box trióba - ebben egyébként vagy két szemhéjpúder, vagy egy pirosító fér el. Az egész Artdeco márka filozófiái ezek a kis boxok, amikbe bele lehet pakolni a termékeket, a lényeg hogy mi válogathatjuk össze a palettánk tartalmát. A boxban található egy tükör is segítségképpen, és egy kis benyomós zárral pattintható fel a teteje.

artdecoretus5

A pirosító rácsos - csíkos designja nekem személy szerint nagyon tetszik. Egy brutálisan pigmentált darabról beszélünk, én legelsőre elkövettem azt a hibát, hogy szépen belesöpörtem az ecsettel, aztán jött is a nagy csodálkozás a bohócarcnál :D Nagyon-nagyon finoman kell beleérinteni az ecsetet, hogy elegendő mennyiséget vegyünk fel, de ha ez nem sikerül, némi rázogatás és karon való áthúzás megoldja a problémánkat. A pirosító nem teljesen matt egyébként, van egy icipici selyemfénye, szép egészséges dércsípte pofit kölcsönöz a viselőjének. Én általában a Max Factor Creme Puffjával fixálom, így tartós marad akár 5-6 órán keresztül is.

swatch

Összegezve a leírtakat, én nagyon szeretem ezt a pirosítót, nagyon jó minőségű, szép színű, tartós darab. Az ára egyébként majdnem 3.000 Ft, a beauty box triója pedig szintén 2.000 Ft körül mozog, így azért elég húzós a dolog, de ha valaki egy jolly joker pirosítót keres ami jó minőségű, jó szívvel tudom ajánlani az Artdeco darabját. A másik pirosító egyébként a Pink Juice névre hallgat, és ahogy láttam picit korallos-rózsaszínes beütésű :)

Az egyetlen hátránya viszont az, hogy a beauty trio nélkül nem igazán lehet önmagában tárolni, így vagy kénytelenek leszünk megvenni azt is, vagy beszerzünk egy Z palettát hozzá.