Üzemeltető: Blogger.

Relax | Lush: A French Kiss habfürdő

DSC00034

Egyre jobban közeledik a Karácsony, mindenki fejvesztve szaladgál még az utolsó ajándékok után, találja ki a családi programot - ebédet, mindenki feszült és ideges. Ilyenkor érdemes egy picit megállni a nagy hajszában, és lazítani egyet, amire tökéletes alany lehet a Lush habfürdője.

A French Kiss névre hallgat, levendulát és kókuszolajat tartalmat a nyugtatás és hidratálás érdekében. Maga a habfürdő fehér és lila színekben pompázik, és levendulaillatot áraszt :o) Érdemes egyébként úgy felhasználni, hogy nem egyben dobjuk bele a vízbe, hanem többfelé vágjuk, mert így is nagy és sokáig elegendő habot képez, és tovább is kitart, mintha egy fürdésnél használjuk fel. A kókuszolajtól picit krémes lesz a víz, és érezni is ahogy bevonja a bőrünket.

Nagyon nyugtató és jó érzés a nagy habban üldögélni, és miután kiszálltam belőle, teljesen ellazultnak és nyugodtnak éreztem magam, habár azt az extra hidratálást nem nagyon éreztem. A kádat nem fogta meg, de még sokáig uralkodott bent a levendula jótékony illata, illetve rajtam is érezhető volt még jó darabig.

Az ára 1.590 Ft (100 g) a Lush honlapja szerint,  de mint fentebb is írtam, érdemes több darabba vágni (jól vágható egyébként, csak picit morzsálódni fog) és több ideig kitart. Az egészet beledobni baromi nagy pocsékolásnak érezném :)

Összetevők: 
összetevők