Üzemeltető: Blogger.

Díjat kaptam :)


Nemrégiben díjat kaptam Marlenkától, akinek ezúton is köszönöm! :) Akinek szeretném továbbadni, az Djkaty, Nitu és Azrail. 

És akkor íme a 7 dolog rólam:

1. Nagyon szeretem a parfümöket, általában a gyümölcsös-édes vonalat preferálom, télen pedig a fűszeresebb, karakteresebb jegyeket. (Örök kedvencek az Escada régi üveges illatai..)

2. Október vége óta ki vagyok borulva a karácsonyi őrületre és a mindenhonnan világító díszekre és fákra, szerintem bőven aktuális lett volna ezeket most, december elején kirakosgatni, az én karácsonyi hangulatomnak már rég lőttek.

3.  Szeretnék megtanulni spanyolul, csak időm nincs rá. (Hüppszipp, szia vizsgaidőszak...)

4. Cukorral eszem a túróstésztát, ketchuppal a bundáskenyeret és ezért rengetegszer valami aliennek néznek. :D

5.  15 éves korom óta egyetlen egyszer volt rövid, vállig érő hajam, azóta mindig hosszú. (És mindenhová beleakadok...)

6.  Harry Potter rajongó vagyok, olyan 11 éves korom óta kb. (ha nem előbb), legalább 5x kiolvastam már az összes könyvet.

7.  Ha nem lennének teendőim, legszívesebben az egész telet egy fahéjas-almás tea és rengeteg sorozat közreműködésével tölteném, mindennemű kiruccanás nélkül a hidegbe.

Nemsokára várhatóak rendes bejegyzések is, az egyetem megint lefoglalt a zh-kkal... :)