Üzemeltető: Blogger.

Ecset | Brush Art ferde ecset

DSC00113


Ez a darab már a sokadik Brush Art ecsetem, ez szerintem mindent elárul a márkáról. Gondoltam megmutatom nektek őt is, nézzük!


DSC00114

Az Iparfümérián az a leírás áll róla, hogy ecset szemöldökre, én viszont általában vékony tusvonal húzására használom, és tökéletesen megfelel erre a célra is. Puha, jól tartja magát (nem hajlik jobbra-balra), és egyáltalán nem szúrnak, vagy irritálják a szememet a szálai. Vékony, jól kézreálló multifunkciós kis ecsetkéről van tehát szó, amit egyaránt használhatunk szemöldökre, tusvonalra, illetve a szemünk alsó részére ha épp nincs kéznél erre való külön ecsetke. A mosása is nagyon könnyű, gyorsan ki lehet belőle szedni a tus, vagy szemhéjfesték maradványokat, és mivel pici, így nagyon gyorsan megszárad.
DSC00115

Ismételten csak annyit tudok elmondani a márka ecseteiről, hogy ár-érték arányban nagyon szuper ecsetekről van szó, akár kezdők vagyunk, akár picit hozzáértőbbek. Amit picit sajnálok, hogy pl kifejezetten ferde végű pirosítóecsetük nincs, de igazából a duo fibrétől az alapozóecseten át a kabukiig és a szemrevaló dolgokig szinte mindent megtalálhatunk a márka kínálatában. Én négy darab ecset boldog tulajdonosa vagyok (kabuki, duo fibre, szájecset, és ez a ferde), mindegyikről találhattok tesztet a blogon.