Üzemeltető: Blogger.

Teszt | A nagy paletta swatch II: Catrice Absolut Nude

DSC00108

A mai napon egy olyan palettáról lesz szó, amit nagyon nehéz küzdelmek árán sikerült csak beszereznem. Szó szerint... Ugyanis vagy két hónapig jártam érte a Rossmannt, hogy kikerült-e már a Catrice új dolgai mellé. És akárhányszor mentem, egy hét mlva, két hét múlva, nem érkezett meg - aztán volt, csak elfogyott. Végül nagy nehezen olyan egy, vagy két hónap után a sokadik alkalomra sikerült beszerezni - szóval íme a Catrice Absolute Nude palettája.



cazrice

    | CATRICE ABSOLUTE NUDE PALETTE | 

A paletta hat darab, a barna különböző árnyalataiban pompázó színt tartalmaz.
DSC09954

Megmondom őszintén, nekem ez a paletta picit csalódás volt. Ha megnézitek a színeket, balról jobbra az első három majdnem ugyanolyan. Illetve nagyon porzanak, satírozásnál nekem teljesen egybeolvadtak (bár lehet ebben én vagyok a béna, ezt nem zárom ki), nem is sűrűn használom emiatt ezt a palettát. A színek pigmentáltsága elég ingadozó, van ami épphogy látszik. (jobbról az első kettő, balról a harmadik - a swatchokat szemhéjalap nélkül készítettem.) A tartósság Essence szemhéjalappal pedig a szokásos 3-4 óra.

Értékelés: 5/3. A Catrice picit nagyobbat is durranthatott volna ezzel a palettával, ahhoz képest, hogy a márka mono szemhéjpúdereit mindenki imádja.

Beszerezhetőség: Rossmann
Ár: 1500 Ft körül, ha jól emlékszem