Üzemeltető: Blogger.

Elfogytak II.

DSC00164

Visszatértem! :) Sajnálom az elmúlt pár nap kihagyását, de sajnos nem volt időm / alkalmam blogolni, de most jöttem és bepótolom! :) Hoztam nektek az elfogyott termékek 2. részét. Elég kevés termék került ide (4-5), azonban én jobbnak látom, ha kevesebbet szedek össze egy posztban - így nekem is könnyebb, és ti sem vesztek el a rengeteg elfogyott flakonban.
Balea mandulás - cseresznyés tusfürdő: Nagy slágertermék volt, én is beruháztam egyre és imádtam - azonban egy idő után meguntam az illatát, és egyszerűen képtelen voltam használni. A flakon maradéka kézmosóként szolgált már a végére, teljesen ráuntam.  Ellenben viszont nagyon jól habzott.

Újravenném? Nem. Most megvettem az áfonyásat, amivel szintén nagy a szerelem :)

Balea cseresznyés dúsító sampon szilikon nélkül: Amikor hirtelenjében elfogyott a szokásos Schauma samponom, akkor döntöttem úgy, hogy kipróbálom ezt. Én azt vettem észre, hogy sokat kell nyomkodjak belőle mire felhabzik, és mivel szilikonmentes, vizesen a hajam picit olyan sprőd lesz tőle - ellenben a végeredmény már szép, fényes. A hajam változóan 3, vagy 4 napig bírta mosás nélkül, és az illata hosszan megmaradt, amit imádtam - ritka az olyan sampon nálam, aminek még hajmosás után érzem az illatát.

Újravenném? Talán, most a nagy kiszerelésű vitaminos samponnal próbálkozom, szintén a Baleától.

Nivea áfonyás tusfürdőminta: Még a Nivea Fitness nap keretében kaptam, úgy döntöttem, hogy ideje elhasználni. 50 milis ez a minta, elég sokáig elég volt - az illata nagyon finom, és nagyon jól habzott, szerettem. Van még egy krémtusfürdős mintám tőlük, azt is bevetettem az elfogyasztásba :) Még megtalálható a drogériákban, de akár az Iparfümériánál is rálelhettek, ha szeretnétek megrendelni.

Megvenném teljes méretben? Igen.

Lily Lolo ásványi alapozó minta: Nagyon szerettem, írtam róla ITT. Rendkívül sajnálom, hogy elfogyott, viszont a teljes kiszerelés ára nekem sajnos nem túl pénztárcabarát, de mindenképpen meg szeretném venni, mert nagyon bevált.

Zara Champs Elysees parfümminta: Ez egy tipikusan olyan édes illat, ami elég erős, és ha túl sokat használ belőle az ember, kiirthatja fél Budapest lakosságát. Jó volt, jó volt magamon, de mégsem volt az igazi, nem éreztem annyira magaménak.

Megvenném teljes méretben? Nem.

Ez volt tehát az elfogyott termékek 2. része, és a sorozat továbbra is folytatódik :)

Ne feledjétek, a blognak tart a szülinapi nyereményjátéka, ne felejtsetek el jelentkezni rá!

Facebook oldal | Bloglovin | Ask.Fm | Kérdőív