Üzemeltető: Blogger.

Szeptemberi kedvencek

DSC00077

Meglepődve tapasztaltam, hogy annyi új, vagy esetleg régi terméket szerettem meg ebben a hónapban, hogy egy önálló bejegyzést tudjak írni róluk - szemben az elfogyottakkal, amikből elég kevés van, úgyhogy az vaéószínűleg csak a következő hónapban lesz esedékes. Na de akkor lássuk is! Mindegyik termékről írni fogok pár sort, amolyan tesztszerűen.

| SZEPTEMBERI KEDVENCEK |

DSC00134


A kép minőségért elnézést kérek, még kísérletezek a beállításokkal. Nyáron olyan egyszerű volt fotózni, most meg egyszerűen szörnyű...

Beauties Factory pirosítópaletta - őt nem fényképeztem le kinyitva, ugyanis még nem szeretném leleplezni, de hamarosan egy teszt keretein belül megláthatjátok, hogy miért is lett a kedvencem.

NYC Rosy Knows - Őt nem kell nagyon bemutatnom, ITT írtam is róla, mint egyik kedvenc őszi körömlakkról.

Isadora Purple Reign - Ő pedig a másik kedvenc őszi körömlakkom, teszt ITT

Catrice Camouflage korrektor, Ivory: Őt még tavasszal vettem, és most fedeztem fel újra. Tudom, hogy sokatoknak nagyon jól fed, de én valahogy nem tudok vele olyan hatást elérni, mint amilyet szeretnék - viszont a szem alá téve gyönyörűen kivilágosítja és felfrissíti azt, elég látványos különbséggel. A hétfő reggeleken csodát tett a szemem alatti lilasággal. Párosítva egy nude szemceruzával pedig szerintem abszolút telitalálat lehetne. Viszont hajlamos a ráncocskákba beleülni, így jelenleg egy Astor folyékony korrektorral kísérletezek.

Maybelline the Colossal Smoky Eyes szempillaspirál - Nem sűrűn olvashattok tőlem ilyet, hogy a Max Factor Clump Defy-on kívül más spirált is használok, azonban ez a Maybelline darab egy jó időre kiütötte a nyeregből. A júliusi szépségboxomban volt, és azóta is nagy kedvenc - hatalmas és dús pillákat csinál, az eredmény gyönyörű, igyekszem ezt majd egy képes teszttel is megtámogatni.

NYC Sweet Splash Stick : Róla is írtam már részletes tesztet ITT.

Greenland papaya-citrom radírozó és fürdősó - Mint már említettem, én őt fürdősónak használom (miután radírozóként csúfos kudarcot vallott), és egyszerűen isteni az illata! A fürdővízbe beleszórva nagyon jól érezhető, és egy nehéz nap után nagyon jól el is lazít, egyszerűen imádom! Habár, hogy ez a 400 ml mikor fog elfogyni, azt nehezen mondanám meg... :D

Ti mennyi új terméket fedeztetek fel szeptemberben? :)

Facebook oldal | Bloglovin | Ask.Fm