Üzemeltető: Blogger.

Blogszületésnap és nyereményjáték




A Nail Polish Maniac Blog ma ünnepli az első születésnapját - ezt az alkalmat megragadva szeretnék köszönetet mondani Nektek, olvasóknak mindazért amit Tőletek kaptam. Számomra a blog írása, kikapcsolódás, egy külön kis sziget ahová bármikor elmenekülhetek, ha esetleg rossz kedvem van.

Ha visszanézek a legelső bejegyzéseimre, mosolyognom kell. Szörnyű képek, szörnyű fényviszonyok között - ami egy év alatt rengeteget javult, de még mindig nem érzem tökéletesnek. A blog körömlakkos blognak indult - tesztek, tutorialok, kihívások. Aztán végül úgy alakult, hogy a decemberi szalagavatóm után beleszerettem a sminkelésbe, és elvittem a blogot ebbe az irányba, így mára már afféle beauty blog szerűség vált belőle. Tudom, hogy sokatoknak nem tetszett ez a váltás, vagy akár még most sem tetszik. Igyekszem továbbra is tartani a lakkteszteket, sajnos a nail artra egy az egyben nem jut már időm az egyetem miatt - és ha már itt vagyunk, akkor szeretném elmondani azt is, hogy sajnos vannak napok, amikor egyszerűen hanyagolnom kell a blogolást, mert nincs rá időm. Az egyetem után hazaesek, leckét írok, mellette dolgozom, és próbaidőn vagyok egy nagy ijfúsági webmagazinnál is, így a hét második felében boldogsággal tölt el, ha végre van időm a blogra, írni Nektek. :)

Rengeteg mindent átéltem a blognak köszönhetően, és ez nagyon-nagyon jó érzés. Nem szeretnék ömlengős-terjengős öt oldalakat írni, de nagyon-nagyon hálás vagyok Minden egyes kedves olvasómnak, és mindig örömmel ülök le az új bejegyzések elé. Nemsokára lesz nyereményjáték is, még össze kell szednem a szabályokat - a nyeremények már a polcon várják a szerencsés nyertest. Nem szeretnék még semmit elárulni, legyen meglepetés ;)

Illetve lesz majd egy kérdőív is a bloggal kapcsolatosan, hogy felmérjem ki mennyire tartja jónak a változásokat, és mi az amit szeretne még látni a blogon. Arra kérnélek Benneteket, hogyha ez elkészül majd, segítsetek a véleményetekkel! :)

Köszönöm ezt a csodás egy évet Mindenkinek, remélem továbbra is velem maradtok! A soraimat pedig a barátom mai kedvenc mondatával zárnám, amivel egy hatalmas mosolyt csalt az arcomra: "Boooldog, Booldog, Booldog Nailpolishmaniac napot!"