Üzemeltető: Blogger.

Új rovat | Augusztusi elfogytak

DSC00046

Mivel a havi kedvencekbe mindig kevés dolgot sikerül összeszednem (augusztusban pl semmit, hiszen nem használok új termékeket amik a kedvenceim lennének) így arra gondoltam, hogy hiánypótlólag elindítom az Augusztusi elfogytak rovatot, ugyanis ez sokkal érdekesebb szerintem, hiszen ömlesztve láthattok sok kategóriában sok terméket, leírva róluk a véleményemet. Nem mellesleg, a legelső ilyen projektem sikeres volt, hiszen árgus szemekkel kivadásztam és elfogyasztottam azokat a fürdőszoba polcán árválkodó flakonokat is, amelyekben már csak egy negyednyi termék állt, de érthetetlenül és régóta ott voltak. Akkor lássuk miket sikerült eltüntetnem egy-egy rövidke véleménnyel megtámogatva! Rengeteg terméket sikerült összeszednem, úgyhogy érdemes elolvasni :)

| AUGUSZTUSI ELFOGYOTT TERMÉKEK |

~ 1. Dezodorok ~

DSC00049

Balea kókuszos dezodor - Ez egy DM sajátmárkás termék, ami már nagyon régóta megvolt nekem. Anno egy vaníliás társával együtt vettem, mondván olcsó, és biztosan jó. Kiderült, hogy nem, ugyanis elvenni elveszi a szagokat, de még jobban izzaszt, (pedig én nem vagyok izzadós típus) úgyhogy hamar abbahagytam a használatát, lakásillatosítónak használtam maximum. Úgy találtam meg, egy kevéske folyadékkal az alján a fürdőszobában.

Szerettem? Nem
Újravenném? Nem

Dove Go Fresh dezodor gránátalmás - Tavaly nyáron próbáltam ki ebből egy uborkásat, és imádtam, nyár előtt szereztem be a gránátalmás verziót - és lelövöm a poént, imádom. A nagy nyári melegben is hű társam volt, finom az illata, nem izzadsz mellette, és nincsenek kellemetlen szagok. Az utódja egy Aveo deo lett, (nem tudtam róla képet készíteni), ami egy Müller sajátmárkás termék, viszont csalódtam benne... Az ára rendben volt, a mennyiség is, szagokat is eltüntette, izzadást is fékezte, azonban párolgott. Pá-rol-gott. Alig használtam, pár hete vettem, és tegnapra már nem volt benne semmi... Így jártam (anyátokkal) a Müller sajátmárkás dezodorával.

Szerettem? Igen!
Újravenném? A Mülleres baki után visszatértem az uborkás zöld teás változatához, úgyhogy igen, már újra is vettem. :)

~ 2. Samponok ~
DSC00050

Schauma Könnyed ápolás sampon - már másodszorra vettem újra, annyira bevált. Ha jól tudom, nem szilikonmentes, de nekem kitolta a zsírosodást a 4. napra, és extra puha és fényes lett tőle a hajam, nálam nagy kedvenc ez a sampon.

Szerettem? Igen
Újravenném? Igen, viszont most egy Balea szilikonmentes samponnal kísérletezek helyette.

Dr. Organic Aloea Verás sampon - Onnan látszik, hogy ez is egy nem szeretem termék volt, hogy a fürdőszoba polcán árválkodva találtam rá ismét egy pici samponnal az alján. Egy kondicionálóval volt együtt, azonban se ezt, se a kondicionálóját nem szerettem, pedig szeretem az aloe verát. Az utóbbit már csak ecsetmosásra használom, arra tökéletesen beválik. Amennyire emlékszem, sprőd lett a hajam tőlük, és nagyon nehezen habzottak. Ilyen Dr. Organic termékeket egyébként a Müllerben szerezhettek be, ha ki szeretnétek próbálni őket.

Szerettem? Nem
Újravenném? Nem

~ 3. Tusfürdők ~

DSC00055

Avon Senses Mystique - Barack, és vanília együtt - isteni finom illatú tsfürdő volt, szerettem. Nem tudom, hogy Avon katalógusban van-e még, de az Iparfümériáról meg tudjátok rendelni.

Szerettem? Igen
Újravenném? Nem valószínű.

Kyle Minogue Pink Sparkle - az énekesnő parfümjének tusfürdője (húha, érdekes szóösszetétel :D), egy elég nőies illatú tusfürdő volt, jól habzott, nem szárított annyira.

Szerettem? Igen
Újravenném? Nem hiszem.

Palmolive Golgotavirágos tusfürdő minta - Ez a júliusi Szépségboxomban volt, és hamar el is fogyott :) Isteni illata van, bár bőrön annyira nem marad meg.

Szerettem? Igen

Megvenném teljes kiszerelésben? Igen

~ 4. Egyebek ömlesztve ~


DSC00059
Clinique Take the day off szem, szájlemosó - Azt hiszem kétfázisú, rázogatós. Én szemlemosónak használtam, dörzsölni kellett vele a szemem néha, hogy lejöjjön a spirál, és ezt nem szerette a szemem igazán... De ha kipróbálnátok, akár az Iparfümériáról is rendelhettek belőle.

Szerettem? Nem annyira.
Újravenném? Biztosan nem.

Neutrogena grapefruitos arctisztító - Isteni illat, hatékony, krémes lemosás - egy nagyon picit viszont szárít. Hosszú ideig elég volt, tehát elég gazdaságos, egy kedvenc termékem volt.

Szerettem? Igen
Újravenném? Igen, de mást próbálnék ki helyette

Lavera Bio narancsos kézkrém minta - két db mintát kaptam az Iparfümériás rendelésem mellé, kb  4 kenésre voltka elegendőek. Az illatuk olyan, mint a zselés szaloncukoré, szerintem Karácsonykor bárkit meg lehetne téveszteni vele :o) A hidratáló hatásuk jó, bár a nagyon száraz kezekkel nem fognak csodát művelni. Rengeteg más illatban is elérhetőek (kókusz, levendula, méz, stb...), és tényleg bio összetevőket tartalmaznak.

Szerettem? Igen
Megvenném teljes kiszerelésben? Igen

Nos, ez volt az augusztusi elfogyott rovat, szerintem jól kitettem magamért. :D Nem mellesleg rászoktam arra, hogy ne hagyjak háromnegyedéig üres flakonokat szerteszét téblábolni. Tetszett Nektek, legyen egy ilyen szeptember végén is?