Üzemeltető: Blogger.

Új köntös és életjel

Sziasztok!

újköntös

Új köntöst kapott a blog - meguntam a rózsaszínt, és nővérem meglepett ezzel a lila, letisztult kinézettel (imádom azt az Essie lakkot!), így most ez lett. Viszont a blog még félkész állapotban van (1-2-3 órája dolgozom az átálláson, still not ready) így az olvashatatlan betűtípusért, elcsúszásokért, hiányzó linkekért elnézést kérek, pótolom majd őket még a mai nap folyamán. (Most viszont megyek vissza a hétfői emelt angolomra készülni...)

Az eltűnésem okát tudjátok - érettségi, miegymás. Szeretnék írni, de nincs kapacitásom, időm sajnos. Azonban ha 20-21én lement az egész ceremónia, akkor újra nekilendülök a blogolásnak :)

És most lássuk, hogy mi újult meg a blogon:

Disqus kommentelési rendszer - viszlát elavult Blogger komment rendszer, szia Disqus! Mostantól egyszerűen tudtok válaszolni bárki kommentjére, és értesítést is kaphattok róla - én imádom már most. :) Ha esetleg nem láttok pár kommentet, az azért van, mert még importálja őket a Disqus.

Social Media ikonok: egyberaktam mindent, megtalálod itt a Bloglovint, a Twittert, az Ask.Fm-et, és az e-mailemet.

Facebook oldalsó gomb: oldalra kiraktam egy nagy Facebook gombot, hogy könnyebben el lehessen érni a blog oldalát - és átszíneztem lilára egy hirtelen és őrült ötlet hatására :D

Hozzászóltak panel - itt láthatod a legújabb hozzászólásokat. :)

Lapozható oldalak alul - ezt még be kell állítanom, de böngészhetsz a blogbejegyzések között kedvedre, oldalak alapján, így nem kell mindig az előző-következő gombot nyomkodni.

Fenti menük - elvettem, megtoldottam - néhány menüpont még feltöltésre vár.

A fejlécen is igazítanom kell még, a betűtípuson, a paneleken, meg kb mindenen, szóval ez még nem a végleges kinézet!

Az újdonságokért és a kódokért külön köszönet jár Hajnalnak, a Just Smile írójának, rengeteg hasznos segítséget találtok nála! További kódokért pedig keressétek a Way 2 Blogging oldalát! :)

Hogy tetszik Nektek az új (és egyelőre még nem kész, de majdnem) kinézet? :) Ötleteket, tanácsokat szívesen fogadok!