Üzemeltető: Blogger.

Májusi kedvencek

Sziasztok!

Kis késéssel ugyan, de összeszedtem Nektek a májusi kedvenceimet (viszont most veszem észre, hogy lehagytam róla egy Opi lakkot, na sebaj..). Csapjunk a lecsóba!

vízjeles
Isadora: Dolce Vita, NYC: Love Match, NYC: Peach Fizz
Elég sokat sminkeltem azért májusban, meg körmöt is festettem, mégis csak ennyi kedvencem lett. Az Isadora lakkot láthattátok már bemutatva (ITT), róla nem kell sok szót ejtenem, ahogyan az NYC Love Match-áról sem, azt is bemutattam már (ITT), viszont a Peach Fizz még nem szerepelt a blogon. A ballagásomra vettem (barackos-narancssárgaa ballagó ruhánk színe), és amúgy is barackszínű rúzsvadászaton voltam, hiszen fehér bőrhöz ez az árnyalat, ami tuti jól áll, és nem csalódtam. Nagyon hamar a kedvencemmé lépett elő, szerintem nemsokára bemutatom a blogon is Nektek.

Most látom csak, hogy micsoda Color-blockingot alkottam itt a korall-narancs-rózsaszín párossal... :)

Ti használjátok valamelyik terméket? Mi a véleményetek róla?