Üzemeltető: Blogger.

Gigahaul - avagy az elmúlt hónap termései

Sziasztok!

csoportkép


Elég sok haul összegyűlt márciusban, így egybeszedtem őket, és egy nagy képes poszt formájában mutatom be Nektek. A március szerencsés hónap volt számomra, hiszen kétszer is rám mosolygott Fortuna egy hatalmas, széles mosollyal. Na de nem is szaporítom tovább a szót...



oriflame ecset

Oriflame Blending ecset: Nagyon régóta nézegettem, hogy hol kaphatnék blending ecsetet Magyarországon (persze a drogéria szóba sem jöhet, végignéztem, és egyszerűen NINCS satírozóecset egyikben sem. Gyalázat.), és úgy voltam vele, hogy vagy a Coastal Scents Pro Blending Brush-ját rendelem meg, vagy az Elf olcsóbb változatát, amíg meg nem láttam, hogy az Oriflame-nél akciós a satírozóecset. (1000 Ftról 600 Ftra akciózták, az eredeti ár sem sok érte szerintem...) Így mostmár boldog tulajdonos vagyok, az ecsetke jelenleg még próbálgatás alatt áll.

ecsetözel

Az ecset közelebbről.
lemosó


Rival de Loop szemhéjfesték lemosó: Kellett egy szemhéjfesték lemosó, és erre a Rossmann sajátmárkásra esett a választásom. A negyedét kb már elfogyasztottam, így nagyjából már kitapasztaltam, hogy milyen.

nivea

Catrice Camouflage Cream: Ő a legfrisebb szerzeményem, kb 1 hetes. Szükségem volt egy korrektorra, és mivel a Catrice új szortimenteséről jókat olvastam, így megvettem én is. Essence Longlasting szemceruza: Őt is elég régen vettem már, füstös szemek készítéséhez ruháztam be rá. Rimmel Blush Pink rúzs: szerettem volna egy természetes rózsaszínű rúzst, de azzal nem számoltam, hogy ami annak tűnik, nem biztos, hogy az. Így szépen mellélőttem ezzel az árnyalattal sajnos... Nivea BB Cream minta: ezt pedig nővéremtől kaptam, kíváncsi vagyok rá.
IMG 5544

Sally Hansen körömlakk: (bocsi a nagy méretért!) Őt is a nővéremtől kaptam, kíváncsi leszek rá.

többi
Opi lakkok: őket tesztelésre kaptam, a Can't let Go jelenleg a kezemen ékeskedik, a My Paprika is Hotter than yours tesztje pedig hamarosan jön. She lakk: őt is a nővérem ruházta át rám, egy bézs színű nude lakk. Lovely körömlakk: őt pedig én vettem, szükségem volt egy perzselő piros árnyalatra.

opik


Opi mini Mariah Carey Liquid Sand kollekció: olyan szerencsés voltam, hogy megnyertem a Liquid sand kollekciót miniben, így érkezik majd róluk is a teszt. Haláli édesek ezek a pici üvegcsék!

nyc
NYC csomag: őt is egy nyereményjátékon nyertem (volt hozzá még egy póló, de azt nem fotóztam le.) A rúzsok közül sajnos egyik szín sem áll nekem túl jól, a spirállal próbálok barátkozni, a palettát pedig imádom, gyönyörű füstös szemeket lehet vele készíteni.

Nos, ennyi lett volna az előző hónap termése egyben. Miről szeretnétek tesztet látni? (bármiről írok szívesen, rúzsokról is hozok színmintákat, ha van rá igény!)