Üzemeltető: Blogger.

156. Max Factor Nailfinity - Pink Flame teszt

Sziasztok!

Ma egy Max Factor lakk tesztjével jövök Nektek, nővérem vette, és lecsaptam rá tesztelni ;)

üveg1


Max Factor Nailfinity - Pink Flame

üveg1

ecset
Nővérem puncsszínű géllakkot vadászott, és a biztonság kedvéért körömlakkból is vett egy ugyanilyen színűt, úgyhogy én le is csaptam rá kipróbálás céljából, és nem bántam meg, gyönyörű. :) 

lakk1

lakk2

Szuper rózsaszín képkompozíció a  Tally Weijl-os clutch-ommal :D

hasonlít

Ikertesók a tesók körmén :o) Egy géllakk, egy körömlakk, egy szín. :)

Alaplakk: Essence 24/7
Fedőlakk: nincs

Fedés: 1 réteg is elég a tökéletes fedéshez, én a biztonság kedvéért kettőt raktam, 1 pont
Finis: gyönyörű krémes rózsaszín, 1 pont
Állag: se nem sűrű, se nem híg, 1 pont.
Felvitel:: szépen terül, nem csíkoz, 1 pont
Tartósság: 4. napon kezdett el pattogzani, addig csak körömvégeken volt kopás, 1 pont
Száradási idő: közepes, fél pont
Ecset: hosszúkás, 3 húzással befestem vele a körmöm, viszont rengeteg anyagot vesz fel, mégha le is húzom, ezért csak fél pontot kap
Összességében: 7/6,5. Az ecsetén kívül semmi bajom nem volt ezzel a lakkal, sőt imádtam a színét, ennyire egyedi pinket még nem láttam, kaptam is dicséreteket rendesen rá, pl barátom anyukájának is nagyon tetszett. :) Imádtam ezt a lakkot, biztos helye lesz a márciusi kedvenceim között!