Üzemeltető: Blogger.

120. Haul ismét

Sziasztok!

Ismét haullal jövök, tegnap elmentem a Rossmannba Újpestre, hátha van már leárazás, de nem volt, csak a Fantasia lakkjait árazták le egy százassal, meg a megmaradt Cherry Blossom Girl dolgait. Azonban a Fantasia állványon várt rám valami olyan, amivel nem gondoltam volna, hogy szembetalálom magam, és szerettem volna kipróbálni, de nem nyílt rá módom: Essence Ready for Boarding Peel off Base Coat, azt hittem már sosem találok. És a legjobb: 300 Ft-omba került. :))

hauljó

És a másik zsákmány: NYC Kiss Gloss szájfény Jay Walkin' Jam árnyalatban. Igazából más árnyalatot szerettem volna venni, de a két Rossmann közül egyikben sem volt, így ez jött velem.  Egy kis Rossmannos szösszenet a tovább után..


El kell mondjam, hogy elég pozitív tapasztalataim lettek, ugyanis kétszer is, egy-egy üzletben a biztonsági őr segítségét kellett kérnem: egyszer, hogy le lehet-e olvasni a RFB lakk árát, kedvesen mondta, hogy hogyne, és odaadta a pénztárosnak azonnal, a másik esetben pedig a kívánt NYC szájfényre kérdeztem rá, hogy van-e még esetleg, mert nem lelem a polcon, csak a tesztert, de nem volt. (Bár utóbbiban kételkedem, hogy tényleg megnézte-e vagy jól nézte-e meg, mert csak árnyalatszámot kért, de sebaj.) A lényeg, hogy örültem, hogy tudnak ilyenek is lenni. És ha már ennyit rizsáztam, egy másik momentó, múltkorról, helyszín: Árkád, Rossmann. Két csaj állt a Lovely pultjánál, és az MR lakkokat nzegették, majd az egyik fogta, letekerte (!!) a kupakot, és felkente (!!) a körmére, majd jött a biztonságis hölgy szólni, hogy azt talán nem kellene, ő volt felháborodva, hogy dehát mégis, akkor hogy nézze meg. Nincs teszter, oké, de talán mégsem kellene azt az árut felbontani, amit más meg fog venni, a kenyérből sem csípsz le, hogy finom-e... Erősen támogatom azt a nézőpontot, hogy a tesztereken kívül MINDEN sminkcuccot be KELLENE csomagolni és pont. Abba is belenyúlnak, ami nem teszter, nem egyszer, nem kétszer, mindig. Szerencsére a NYC szájfények esetében tanultak ebből, szépen becsomagolva veheted le a polcról a kívánt ajakfényt, biztosítva azt, hogy senki nem kenegette a teszteren kívül előzőleg a kezére / szájára a te kiválasztott termékedet. Bár vannak olyan hardkór emberek, akik még a csomagolást is kibontják... No Comment.