Üzemeltető: Blogger.

85. Facebook oldal és eltűnés oka

Sziasztok!

Elkészült a blog Facebook oldala, ha a képre kattintotok, máris ott találjátok magatokat. :) Hasznos lehet lájkolni, hiszen itt értesülhettek a minihírekről, illetve a közelgő tesztekről is.

Image Hosted by ImageShack.us

FONTOS! Ha a blog minden bejegyzését látni szeretnétek, kattintsatok a tetszik melletti fogaskerékre, majd: hozzáadás az érdeklődési kör listához! Különben a fele nem fog eljutni hozzátok annak, amit írok!

Plusz szerenék elnézést kérni azért, amiért eltűntem, de szalagavatós őrület van, próba, plusz le is betegedtem (szalagavató előtt 1 nappal úgy köhögök, mint egy tüdőbeteg szamár! :(((() és kicsit el is vagyok keseredve. A tegnapi ruháspróbán sikerült ügyesen hátralépve folyton az abroncsomon taposnom, mert annyira lent volt, kis híján el is estem. Lányok, én azt hittem, ott kapok sírógörcsöt.  Az a tudat nyugtatott, hogy nem én voltam az egyetlen. Remélem hétfőn élesben már nem lesznek ilyen gondok...

Még ma igyekszem visszatérni, hozni az elmaradt karácsonyi ajándékötleteket, teszteket, és minden mást Nektek.