Üzemeltető: Blogger.

31. Boldogságprojekt - 3. feladat, 15. rész és Összefoglaló

Sziasztok!

Kis kimaradás után itt vagyok ismét a Boldogságprojekt kimaradt részével. Valamint nem ez volt az utolsó posztom ma, még találkozunk! :)
BOLDOGSÁGPROJEKT - 3. FELADAT, 15. RÉSZ

Feladat: egy héten keresztül írj olyan dolgokat, amik felbosszantottak, és nézd vissza mennyi felesleges dolgon bosszankodtál!

VASÁRNAP: a születésnapi buli nem úgy sikerült, ahogyan én szerettem volna, nem éreztem túl jól magam.

ÖSSZEFOGLALÁS

Dolgok száma amin bosszankodtam: 5

Hál'Istennek itt nem jött ki akkora szám, mint az első feladatnál, pedig féltem. Nagyrészt a suli, meg kicsit a saját hülyeségeim miatt bosszankodtam, de ezeket kis odafigyeléssel ki lehet küszöbölni. Tényleg csak Rajtad áll, hogy mennyire veszed szívügyednek a dolgokat, mennyire húzod fel magadat rajtuk - sajnos nekem ebben az irányban még van mit javulnom erősen. A sok stressz tönkretesz - ezért az aznap történt negatív dolog mellé inkább társíts valami pozitívat, ami elnyomja azt. Inkább vegyél egy mély levegőt és fújd ki. Hiszek benne, hogy bármi ami történik, nem okkal történik. De előbb inkább azt vizsgáld meg, hogy te mit tehettél ennek érdekében, mennyire vagy felelős az ügyben, mert ha te vagy a dolog okozója, ami miatt bosszankodsz, Neked kell változnod, és nem akadályokat gördíteni saját magad elé folyton. Sajnos tényleg igaz, hogy a boldogságunk legnagyobb ellenségei legtöbbször mi magunk vagyunk.

Akik velem együtt csinálják a Projektet, hogy sikerült a bosszankodós hét, mennyi dolog jött össze, és mit vontatok le következtetésként?