Üzemeltető: Blogger.

17. Essence C.B.G -Fortune Cookie teszt

Sziasztok!

A Cherry Blossom Girl következő darabjának tesztjével jöttem ma hozzátok, ami nem más, mint a 01-es sorszámra hallgató Fortune Cookie. Ha kíváncsiak vagytok, hogy teljesített a lakk, olvassatok tovább!

                                           


Essence Cherry Blossom Girl - 01. Fortune Cookie

Trendkiadás: Essence Cherry Blossom Girl (2012 szeptember)
Zsákmányolás helye: Árkád, Budapest
Ár: 600 Ft
Mennyiség: 7 ml



Amikor az Árkádban lófráltam múlthét pénteken, természetesen betértem a Rossmannba is, és egyenesen az Essence stand felé vettem az irányt. Tá-tá-tám *drámai zene helye* Ez a lakk nézett velem farkasszemet a Cherry Blossom Girlből. Már régóta szemeztem vele a bloggerinák swatch-ait nézegetve, és most, hogy csak ő árválkodott egyedül a polcon, leemeltem. Kissé kétes érzésekkel, ugyanis - mint köztudott - a sárga lakk minden nő mumusa, ha egyszer találsz olyan árnyalatot, ami jól áll, jobb nőnek fogod érezni magad, mintha a Vogue címlapjára kerültél volna. Én eddig egy próbát tettem citromsárga lakkal, az katasztrófa volt. Gondoltam, talán majd a mustár sárga. Hát, szerelem nem lett a dologból, inkább csak egy kis románc, és csalódottan kellett rájönnöm, hogy a sárga tényleg nem az én színem. (Azért még nem adom fel, hátha.)



Alaplakk: Sissy Calcium Gel Builder
Fedőlakk: nincs, már megint

Fedés: 2 réteg kellett, hogy kiadja a színét
Finis:
  fedőlakk nélkül is szép fényes
Állag: még mindig híg, még mindig 0 pont
Felvitel: hajlamos a buborékosodásra, és vigyázni kell a folyékonyság miatt, 0 pont
Tartósság: szintén csillagos ötös, akárcsak a sorozat többi darabjánál, 4-5 napot kibír minimális kopásokkal
Ár: elfogadható.
Száradási idő: viszonylag rövid, kibírható.
Ecset: első látásra nem tűnik szélesnek, azonban könnyed két mozdulattal be lehet fedni a körmöt

Összességében: 8/ 6   Az állaga miatt megint bosszankodtam, és sajnos a színét sem éreztem igazán hozzám passzolónak. Más bloggerinákon tetszett, és van akin tényleg nagyon jól áll, de sajnos ez nem én vagyok.

A sorozatból már csak az It's Peach not Cherry barack színű lakk van hátra, nemsokára ő is sorra következik.

Nektek mik a tapasztalataitok a citromsárga körömlakkokkal?