Üzemeltető: Blogger.

A nyár kedvencei rovat I. - Manhattan Powder Rouge pirosító

Sziasztok!
DSC09926

Icipicit hanyagolva a körömlakkokat, áttérünk a sminkekre, ugyanis szeretnék írni Nektek egy új rovatról, ami a nyár kedvencei néven fog futni, és összegyűjt mindent, amit szívesen viselek nyáron. Az első részben anyár (számomra) egyik legnagyobb smink kedvencéről lesz szó, a Manhattan Powder Rouge pirosítójáról.


Minden fehér bőrű lány bajban van, ha pirosításról, vagy egyáltalán sminkelésről van szó. Milyen színek jöhetnek szóba, és mik azok, amiket hanyagoljunk? Kicsit utánaolvastam - nézegettem a témának, és azt találtam, hogy a barack egy kitűnő választás lehet pirosítóban, nem lehet vele mellélőni - legalábbis az esetek 90%-ában biztosan nem. Nem is emlékszem már hogyan, de a googleban keresgélve bukkantam rá a Manhattan Fresh Peach - Apricot pirosítóira, és miután végignézegettem a színmintákat, rájöttem, hogy szívesen kipróbálnám őket magamon is. Izgatottan indultam el a DM-be, lévén ez lesz a legelső pirosítóm,azonban a karomon swatcholva a két színt (Fresh peach és Apricot) nekem mindkettő egyformának tűnt. (Éljen a drogériás fény, ugye...) Végül a Fresh Peach árnyalata került a kosaramba, és otthon azonnal neki is estem.
DSC09927

A pirosítóhoz jár egy kis ecsetke is, ezt én félre is raktam, és a BrushArt univerzális ecsetével kezdtem próbálkozni pirosítás céljából - szépen felveszi a pirosítót, nem porzik, szépen el lehet oszlatni és eldolgozni.
DSC09923

A Fresh Peach színe egy kellemes, icipicit csillogós érett barackra hasonlít számomra, azonban nem kell megijedni, eldolgozva egyáltalán nincs ilyen narancssárgás árnyalata, kellemes, üde pofit varázsol. Túl sokat viszont nem ajánlatos rakni, simán el lehet vele érni a bohóceffektus hatást, narancssárgás pofit pedig feltételezem senki sem szeretne. :o) Építhető a szín intentizása, nekem elég belőle két mártás az ecsettel, annyira jól pigmentált, sokszor még az is soknak tűnik nekem.

Tartósságát tekintve pár órát bír (3-4), bár ez nálam nem igazán statisztikai adat, a barátom percek alatt lepuszilgatja rólam, úgyhogy aki pontosabb adatokkal bír, az szóljon :D

Ára 2.000 Ft körül mozog, ami picit soknak tűnhet, de szerintem elég minőségi terméket kapunk cserébe. Nálam nagyon gyorsan a nyár kedvence lett, igazi üde pofit lehet vele varázsolni, és a fehér bőrömhöz sem túl sötét, majdnem minden sminkelésnél nyúlok már érte automatikusan. Aki esetleg barackos pirosítót keres, érdemes ezzel megpróbálkoznia.

A Powder Rouge termékcsalád pirosítói viszont elég szegényes színskálán mozognak, összesen 4 szín van, 
abból kettő barackos, egy barnás, és egy sötétebb rózsaszínes.

Ti próbáltátok már esetleg a Manhattan pirosítóit? Hogy álltok a barackos színekkel pirosító, vagy sminkek terén? 

A következő rovatban ékszerekről lesz szó! ;)