Üzemeltető: Blogger.

129. Aden lakk teszt

Sziasztok!
üveg


Mivel nagyon rég volt teszt, így ma azt hoztam nektek, mégpedig a nemrég vásárolt legelső Aden lakkomról. :)

Aden - 26

Ár: 200 Ft
Mennyiség: 6 ml
Zsákmányolás helye: Duna Pláza, műkörmös bolt

üveg

ecset

Egy hirtelen ihlettől vezérelve vettem meg életem első Aden lakkját, ami egy kívánságlistás darab volt - és milyen jól tettem, ugyanis mint megtudtam, a kis lakkokát meg fogják szüntetni. Bizony, nincs több 200 Ft-os 6 milis lakk, csak a nagyobb kiszerelésű. :(( Nagyon kíváncsi voltam, így még aznap felkentem mikor megvettem - és nem kellett csalódnom :)

benti kép

Kép bent, vaku nélkül
kintikép

Kép kint, természetes fényben

Alaplakk: Essence 24/7 alaplakk
Fedőlakk: Essence Studio Nails Nail Gloss Shine

Fedés: 2 réteg kell a tökéletes fedéshez, 1 pont
Finis: azt hiszem ezt hívják "frosty" finisnek, csodaszép fagyos lila. Lehet, hogy az intenzívebb színért kellett volna még egy réteg, de így is szép volt, 1 pont
Állag: se nem sűrű, se nem híg, nekem pont megfelelő volt. 1 pont
Felvitel: könnyű,nem csíkoz, szépen terül 1 pont
Tartósság: 4 napja van a körmömön, és semmi hiba nem lett rajta a teljesen normális körömvégen
való kopáson kívül, 1 pont
Száradási idő: mindkét réteg pár perc alatt megszáradt, 1 pont
Ár: Ilyen minőségért 200 Ft? Ne vicceljünk már! Naná, hogy megéri! 1 pont
Ecset: elég picike, néha kevés lakkor vesz fel, de tökéletesen lehet bánni vele, fél pont
Összességében: 8/7,5. Nagyon örülök neki, hogy összeismerkedtem az Aden márkájával, imádom ezt a lila lakkot. :) Nem kizárt, hogy szeretnék még ilyen szépségeket birtokolni...