Üzemeltető: Blogger.

59. Flormar körömlakk teszt

Sziasztok!
Image Hosted by ImageShack.us
Most úgy alakult, hogy elkényeztetlek benneteket tesztekkel, mert be kell pótolnom magamat. :D Nos, akkor eljött az ideje, hogy bemutassam Nektek az egyik kedvenc körömlakk márkámat (az Essence mellett), a Flormart. Egy török márka, és a körömlakkokon kívül még sminkeket, illetve parfümöket, testradírokat, stb-ket is gyárt. Nem drogériás márka, Budapesten kapható fodrászkellékesekben, illetve az Aréna / Árkádban, egy standnál. Kb 1 éve ismerkedtem meg magával a márkával, csak akkor még nem írtam blogot ugye. :) Egyből beleszerettem, és a 2 vásárolt lakk mellé (egy menta, és egy fehér) további társak érkeztek. A véletlen sors hozott össze bennünket, hiszen nem találtam a Catrice Sold Out for everjét (a régi menta) a Rossmannban, és pont utamba akadt a Flormar pult, ahol egy gyönyörű menta színű szépség vigyorgott rám, kb a Catrice árának feléért, én meg ellenálltam a kísértésnek. (Hadd jegyezzem meg, hogy körömlakkból kb 5 fajta van, 440-től 800 Ftig.) Van duokróm, Graffii, repedezős, díszítő, csillámos, a szivárvány összes színében.

Megjegyzés: kipróbálok egy új képtárhelyet, hogyha esetleg rosszak a képek, vagy hiba van, annak tudjátok be, de igyekszem javítani, csak gondolni kell a tárhely elfogyására sajnos.


      Flormar - P15

Zsákmányolás helye: Aréna Pláza
Ár: 440 Ft
Mennyiség: 6 ml

 Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

 Ezt a lakkot még nyár végén vettem, gondolván az őszi szezonra, hogy milyen jó kis szín lesz. Már volt egyszer a kezemen, és teljesen beleszerettem, nemrég jött el az idő, hogy újra elővegyem. Lányok, ilyen még nem sűrűn fordult elő velem, de magát a színt nem tudnám minek nevezni, úgyhogy azt hiszem gyártok neki egy új kategóriát: téglaszínű. Anyukámtól kezdve (pedig ő nagyon válogatós ám, a legtöbb körömlakkszínemet őrültnek tartja, ritka ha tetszik neki valami, általában az valami, elegáns,visszafogott szín. A mentára pl erősen csóválta a fejét, hogy én megőrültem, "miezaszín?" :D) az osztálytársnőimen át (mondtam már, hogy van, hogy általános sikongatás van egy-egy színem láttán, hogy "úristen dejó eznekemiskell"? :D) szinte mindenkinek tetszett.

Image Hosted by ImageShack.us

Alaplakk: Essence Studio Nails 24/7 Nail Base 
Fedőlakk: Essence Studio Nail Ultra Gloss Nail Shine (ez kész, hogy lehet ennyire hosszú nevet adni egy fedőlakknak? Már vagy 3. alkalommal használom, de mindig le kell kapnom a polcról, hogy "mi is a neve, valami studio, meg gloss? Ehh...)

Fedés: 2 réteg kell
Finis: gyönyörű szép fényes fedő nélkül, fedővel meg egyenesen álom (Köszi Essence Nail Gloss!)
Állag: icipicit híg talán, de ez nem zavaró egyáltalán
Felvitel: könnyű, 3 ecsetvonás
Tartósság: meglepő módon a 2. napra volt, ahol lepattogzott, pedig nem ezt szoktam meg a Flormartól, de lehet, hogy az új alap-fedő hibája, még kísérletezem, fél pont.
Ár: tökéletes, ezzel szerintem senki nem vitatkozik.
Száradási idő: gyors
Ecset: klasszikus, de 3 ecsetvonással meg lehet oldani a dolgokat, nem zavaró

Összességében:  8/7,5. Imádom egyszerűen :)
Ismeritek a márkát? Van Flormar lakkotok? Mi a véleményetek erről a színről?:)