Üzemeltető: Blogger.

Márkafelfedezőben: Tetesept narancsolajos tusfürdő és levendulás-citromfüves fürdőső

IMG 4100
Még a téli vizsgaidőszakom kellős közepén érkezett egy meglepetéscsomagom a Take me shoptól, egy aranyos kis levélkével egyetemben, hogy szeretnének egy kis segítséget nyújtani a vizsgaidőszak utáni stressz leküzdéséhez, amiben ezek a Tetesept termékek lapultak. Ez nagyon kedves gesztus volt - sosem próbáltam még a márkától fürdőterméket, így két legyet ütöttem egy csapásra: relaxáltam és teszteltem. :) Nézzük az eredményt!

TETESEPT NARANCSOLAJOS - JÁZMINKIVONATOS TUSFÜRDŐ

Nagyon szeretem azokat a tusfürdőket amiben a sima narancs helyett narancsvirág van, mert valahogy sokkal lágyabb, kellemesebb és édesebb az illatuk is a fanyar helyett: így van ez ezzel a termékkel is. Édeskés, narancsos-virágos illata van, amiben minimálisan érezni a jázmint is. Tipikusan az az illat, amire kapásból rávágnám hogy olyan megnyugtató és balzsamos. A színe narancssárga, az állaga pedig géles, a sűrűbb fajtából. Nagyon jól habzik, és az egész fürdőszobát betölti egy fürdésnél - meglepődtem, mert a bőrömön nagyon kivehetően lehetett érezni a kádból kiszállás után is. Nem szárít, és az illata miatt nagyon kellemes vele fürödni. A kiszerelése a hagyományos 250 ml-es, a csomagolása pedig egyszerű, kiöntős fajta.

IMG 4101
Hopp, egy kíváncsi cicafej :) Guiness is letesztelte, de úgy tűnik neki nem tetszett az illata annyira, mert ennél közelebb nem jött hozzá hogy játsszon a kis szemcsékkel, pedig elég játékos és ugrabugra egy cica - választás előtt kérjétek ki a házikedvencetek véleményét is! ;)

TETESEPT LEVENDULÁS-CITROMFÜVES FÜRDŐSÓ
IMG 4102

Erről a fürdősóról azt érdemes tudni, hogy 100%-os természetes tengeri sóból készül, parfüm és tartósítószermentes, valamint könnyen oldódik, 80 grammnyi van egy tasakban. Szintén narancssárga színű, az illata pedig nagyon intenzív: hiába levendulás.citromfüves, az én orrom a levendulát abszolút nem találja benne, csak a citromfű citrusos fanyarságát (az az illat, mint amikor megdörzsölöd a citromfű növény levelét), ezt viszont nagyon erősen, méterekről át lehet érezni. Egy fürdéshez egy zacskónyit kell felhasználni (a folyó vízbe szórva jobban oldódik), a vízbe szórva betölti az egész fürdőszobát az illata, és valóban nagyon üdítő benne relaxálni. A kettőt együtt használtam a vizsgaidőszakom végén: a kádba nagyon fáradtan és elcsigázottan ültem be, kiszálláskor pedig egy kicsit felüdültem, és sokkal élénkebbnek éreztem magam, mint előtte - bevallom őszintén, nekem ez ilyenkor kell is, hogy csúnyán szólva ismét embernek érezzem magam a vizsgaidőszak fáradalmai után (na meg egy másnap délig tartó alvás...), és nyerjek egy kis energiát. A fürdés után egy pihepuha köntösben bekucorodtam az épp aktuális kedvenc sorozatom elé, csak hogy méltóképp fejezzem be a rituálét.

Beszerezhetőség: A Take me shop és a drogériák polcain is megtaláljátok őket. A Take me shopban a tasakos fürdősó most akciósan 299 Ft, míg a tusfürdő 599 Ft, azt gondolom ez egy nagyon pénztárcabarát ár mindkét termék esetében, ha úgy döntenétek, hogy kipróbáljátok őket - van pl megfázásra való tusfürdőjük és fürdősójuk is, olyat pl még sosem próbáltam, de ha közületek valaki igen, írja meg bátran a tapasztalatait! :)