Üzemeltető: Blogger.

Márkanéző | Farmona kávés radírozó tusfürdő

IMG 4116fő
A Farmona lengyel márka még számomra is új volt, ezért úgy döntöttem hogy a megannyi finomabbnál-finomabb illatú termékeket látva, itt az ideje kipróbálni egyet, így került a képbe ez a kávés tusfürdő -akarom írni, kávés-tiramisus. :)

IMG 4120

A csomagolás nagyon ízlésesen van megoldva a rányomtatott kávéval és tiramisuval - a flakon felpattinthatós kupakkal érkezik és 225 ml tusit rejt.

Beleszagolva a tusfürdőbe, rögtön megcsap az édeskés kávés-sütis illat: nekem egy kicsit a dobozos jegeskávékhoz hasonlít némi tiramisus beütéssel (egyébként a hivatalos leírás szerint cappuccino), éhes reggeleken inkább jobb kerülni, mert tipikusan nyálcsorgatós illata van, jajj! 

A termék maga sárgásbarna színű, a szokottnál sűrűbb, de mégis géles állagú, apró szemcsékkel. Ezek senkit se tévesszenek meg: radírozós tusfürdőnek van ugyan írva, de zuhanyozás közben nagyon minimálisan érezni csak a radírozó hatást, nyilván nem ez a termék elsődleges funkciója (de ha kijönnének belőle külön egy testradírral, szerintem minden kávéimádó boldog lenne! :D). Nagyon jól habzik, nem szárítja a bőrt, és tusolás közben is kellemes illata van - ez sajnos utána csak minimálisan marad meg a bőrön.

Én hatalmas kávéimádó és fogyasztó vagyok, így örömmel fogom elhasználni - ha valami kedves kis édességre vágytok ami kicsit feldobja a kedveteket reggel / este, akkor bátran ajánlom kipróbálásra. :)

Beszerezhetőség: Iparfüméria webáruház, 790 Ft (ha arra jártok, nézzétek meg a többi testápolási terméket is, mert valami nyálcsorgató illatkombinációkban kaphatóak!), de ha jól láttam, itthon a Rossmannban is elérhető egy-két darab.

Szeretitek a kávés tusfürdőket? Van kedvenc darabotok? Osszátok meg! :)