Üzemeltető: Blogger.

Új évi helyzetjelentés

New Year Wallpaper 02

Egy kicsit megkésve kívánnék minden kedves olvasómnak Boldog Új Évet. Iszonyatosan rég nem kerültem ide a blog irányítófelületére, és egy kicsit szeretném is kiírni magamból, hogy miért, hogyan - véletlenül sem magyarázkodásként, csupán csak ehhez volt kedvem. :)


Dübörög ezerrel a vizsgaidőszak, és én is elfáradtam a kreatív energiáim mozgatásában, így arra gondoltam, hogy pár napig tartózkodom a bejegyzések írásától és akkor visszatér a lendület - ez általában be is szokott jönni, csakhogy nemsokára egy majdnem mindent eldöntő amerikai történelem vizsgám következik, ami szó szerinti reggeltől-estig való tanulást igényel, és emellett elfogytak az energiáim a blogíráshoz. Volt egy szuper szilveszteri buli, amin nagyon jól éreztem magam, aztán elsején az amerikai töri fölött görnyedve azt éreztem, hogy valami nem oké. Hirtelen rám zúdult az év összes fáradsága, a stresszelés a vizsga miatt, és azt éreztem hogy még fáradtabb vagyok, mint azelőtt mielőtt "kivettem" pár nap szabadságot a blog írása elől (Egyébként ilyet nem is szoktam csinálni, bármi történik az életemben, abból ti általában nem éreztek meg semmit, mert ponthogy a blog írásába menekülök kikapcsolódásként). Na basszus, gondoltam így aztán nem indulhatok neki az évnek, mert ez nagyon-nagyon nem lesz jó.

Az általános koncepcióm amiben létezem jelenleg, az a reggeltől-estig való amerikai töri bújás és csak akkor kimozdulás ha muszáj - ebbe aztán tényleg gyorsan bele lehet fásulni. Konkrétan már ott tartottam, hogy bűntudatom van, amiért elmentem szilveszterkor bulizni a tanulás helyett, de jól fejbe kólintottam magamat, hogy ez azért mégsem járja, emiatt tényleg nem kellene furán érezzem magam. Elgondolkodtam, hogy mi lehet erre a helyzetre a megoldás, hogy kikerüljek ebből az ördögi körforgásból, és erre a válaszom ma született meg - ami egyrészt annyi, hogy ha túlélem a vizsgát és sikerül akkor lemegy rólam ez a sok-soook és nehéz teher, másrészt pedig az, hogyha megpróbálom keresni a pozitív dolgokat a hét nagyon gyorsan váltakozó napjaiban; pont azért, mert a pozitív élmények sokat segítenek és megerősítést adnak, plusz megváltoztatják a szemléletmódodat. A mai nap legpozitívabb eseménye nálam az volt, hogy végre kikerült a váci utcai boltba az Ellie Goulding x Mac kollekció, így fogtam a direkt félretett kis pénzecskémet és elmentem megvenni - ez olyan pozitív löketet és boldogsághullámot adott, hogy rádöbbentem, valahogy így kellene ezt folytatnom.

Szóval én most január negyedikéig túlélő üzemmódban nyomom, utána pedig remélhetőleg újult energiával térek vissza hozzátok, mert kismillió ötlet és begépelendő bejegyzés / teszt várja a sorát a szokásos módon...:)

Ha pedig van rá valami saját módszeretek, hogy hogyan lazítsatok akkor, ha azt érzitek hogy az energiaszintetek a béka feneke alatt van + stressz, azt nagyon szívesen veszem! :)