Üzemeltető: Blogger.

Kívánságlista | Ásványi szerelem

Lassan  lezárul az idei vizsgaidőszakom, így arra gondoltam hogy ezt egy könnyedebb bejegyzéssel ünnepelném meg, méghozzá egy kívánságlistával - a főszereplők ezúttal pedig nem a kozmetikumok, hanem az ásványok... :)

kivlista

Ugyanis mostanában teljesen rájuk kattantam, és eldöntöttem hogy szeretnék egy rózsakvarc vagy ametiszt nyakláncot - a választék kimeríti a bőség zavara fogalmát, ezeknek a daraboknak a láttán dobbant meg a szívem úgy igazán (és nem láttam még mindent, szerintem...)

Kincsek E-bayről

Előre leszögezem, hogy nem tudom az Ebayes verziók mennyire eredetiek (valószínűleg semennyire), de szerintem gyönyörűek.

Névtelen 2

 Itt van például ez a ceruza alakú medál amit ametiszt vagy rózsakvarc színben bármikor elfogadnék (kb 290 Ft, lánccal együtt) LINK

De ugyanez jöhetne háromszög alakban is, akkor sem tiltakoznék ellene: (kb 700 Ft, lánccal együtt) LINK

Névtelen 2

Nem teljesen szabályos alakban is találtam pár gyönyörű darabot, több színben ( kb 980 Ft) LINK

Névtelen 2

És a még kevésbé szabályos verzió is megdobogtatta a szívem, és ugyan ebben nincs lila, de az a rózsaszín bármikor jöhetne (nem is értem, az Oh My Brush Vikinél való leskelődés mindig megduzzasztja a kívánságlistám...) (kb 1000 Ft) LINK

Névtelen 2


Kincsek a Zenzeronál

A hazai ásványi nyakláncok mekkája túlzás nélkül a Zenzero, ahonnan pedig ezekkel a szépségekkel szemezgetek:

Ez ugyan nem ametiszt, hanem fluorit de szintén csodás lila színe van: (1.490 Ft) LINK

Névtelen 3


Ez pedig se nem ametiszt, se nem rózsakvarc de olyan színes és vidám, hogy beleszerettem :) (2.900 Ft) LINK

Névtelen 3


De végső esetben ezt sem utasítanám el (390 Ft) LINK

Névtelen 3


Ha tudtok még lelőhelyet vagy szépségeket, ne tartsátok magatokban! ;)