Üzemeltető: Blogger.

Kipróbáltam: Blistex málnás-limonádés ajakápoló

Az ősz és a tél beköszöntével nálam is rohamosan kerülnek elő az ajakápolók, hogy a szám ne száradjon ki (a matt rúzsokról télen sem vagyok hajlandó lemondani). Szinte mindenhol található egy: az asztalomon, a táskáim zsebében, a tolltartómban... Ajakbalzsamból sosem elég, a Blistex márkával pedig még nem találkoztam, így örültem a lehetőségnek, hogy kipróbálhatom.
IMG 2295



IMG 2296

A választásom a limonádés-málnás darabra esett, ennek az illatkombinációnak még én sem tudtam ellenállni, holott a színtelen-szagtalan változatokat jobban kedvelem. A termék tubusa nagyon pici, abszolút táska és zsebbarát, nem foglal nagy helyet. 
Kiszerelés: 4,25 g

A csomagoláson kicsinek érzem a kitekerős részt, de ennyi baj legyen.  Az ajakápoló kupakját felpattintva egyből megcsap a kellemes gyümölcsös illat - ez még viszonylag sokáig érezhető a felkenés után is. A termék állaga kellemesen balzsamos, kicsit az én ízlésemnek túlságosan is csúszós - az ajkak azonban pár perc elteltével beisszák, így nem érezni hogy ott van. Kellemesen hidratálja az ajak bőrét, és ami a legnagyobb pozitívum hogy nem okoz "függőséget", azaz nem érzed úgy, hogy óránként újra kellene kenned (bevallom hősiesen nekem azért volt olyan, hogy csak azért elővettem hogy szagolgassam... ) Az ajakápoló 15 faktoros fényvédőt is tartalmaz egyébként.

Összetevők (forrás: Krémmánia)
inci

Végítélet: a pénztárcabarát árához képest szerintem szuper a tudása, egyedül akkor nem ajánlanám ha tudjátok magatokról, hogy hosszabb távon képtelenek vagytok elviselni egy termék állandó illatát, ugyanis itt sokáig és nagyon erősen érződik ez a gyümölcsös illat.

Beszerezhetőség: ezt és a többi fajtát (elég bőséges a választék) is megtaláljátok a drogériákban, a Take me shopban (399 Ft) vagy az Iparfüméria webáruházában.