Üzemeltető: Blogger.

Évértékelő, avagy ez történt a bloggal 2015-ben

Már-már hagyománnyá vált, hogy minden év végén írok egy kis évértékelőt, és immár ez lesz a harmadik. :) Lássuk!

sablon


JANUÁR:
Ekkor írtam az előző évi évértékelőt,  futott még a Diary of Instagram rovat is amiben az adott hónap Instagram képeit és az életem történéseit foglaltam össze afféle személyes rovatként (ez visszatérjen? Szeretnétek?), valamint született egy vendégposzt is egy zöld Beyu palettáról, Bogi tollából. Írtam a Mac 2015-ös trendjeiről beszámolót, és ekkor lett vége a Project pannek is.


FEBRUÁR:
Ekkor jelent meg a legelső Pure by Pixibox dobozka amit véleményeztem, jártam a KA&BA krémbárban, megtaláltam a tökéletes hővédőt egy Toni&Guy darab személyében ami nem csak a hajam védi, de tartósabbá teszi a hajvasalást és a göndörítést is; valamint szert tettem életem legelső ikonikus EOS ajakbalzsamára is. A hónapot Andival a Marionnaud kellemes, franciás reggelivel egybekötött sajtótájékoztatójával zártuk, amire azóta is kellemes emlékekkel gondolok vissza, szuperül éreztük magunkat.


MÁRCIUS:
Ismét kellemesen kezdődött a hónap, a Guerlain blogger-reggelijén jártam, ahol megismerkedhettünk a márka nemzetközi sminkmesterével, Jose-Luis Yuvéval is. Ekkor ért tetőpontjára nálam a szemöldökformázás iránti mánia, így írtam egy összesítő körképet az általam használt termékekről, amit nagyon szerettetek. Megszületett a blog máig legolvasottabb cikkének számító a Hamis sminktermékek veszélyei, avagy 1500 Ft-ért ólommal teli rúzst tessék cikkem, amiben a sminkhamisításról és annak veszélyeiről írtam - ez mindmáig nagyon népszerű, néha azt veszem észre, hogy egyszerre tizenöt ember olvassa még mindig.


ÁPRILIS:.
Kicsit hirtelen ötlettől vezérelve belefogtam a videózásba, is - ez azóta sajnos abba is maradt, különféle okok miatt, de a fő indok az volt hogy nem éreztem elég jónak a minőséget, plusz szerettem volna jobban foglalkozni egy picit a bloggal.  Megismerkedtem a Bomb Cosmetics színes-illatos tavaszi újdonságaival, valamint ekkor volt egy újabb L'oreal blogger day is, amin részt vettem. :)


MÁJUS:
Primer party néven írtam egy összehasonlító cikket az aktuálisan használt három primeremről, találtam egy csodás tavaszi orgonalila lakkot a Rimmeltől, és hosszú idő után újra egy kívánságlistával jelentkeztem, mégpedig egy Ebayessel.


JÚNIUS:
 Kami írt nekem egy vendégposztot a L'oreal Dual Stylers hajformázójáról, írtam életem első arcra való fényvédőjéról, valamint egy mattításhoz szükséges must-have nyári (és cuki) dínós mattítólapról. Kiderült, hogy beszüntetik a kedvenc BB krémem, emiatt hüppögtem is egy kicsit egy külön bejegyzésben nektek.


JÚLIUS:
 Jártam egy kellemes Somersby koktélrekord eseményen a budai várban tartandó Sörfesztivál idején, megtaláltam a nyaram egyik kedvenc testápolóját, részt vettem a Mac őszi/téli trendprezentációján, találtam egy Mac Velvet Teddy hasonmás rúzst egy Maybelline darab személyében, valamint ekkor nyílt meg a Westendben a Lush boltja, aminek a megnyitóján szintén részt vettem. Megírtam a szintén nagyon népszerű Küzdelem az aknéval - az én történetem cikket, amiben őszintén és kegyetlenül vallottam az általam átélt időszak küzdelmeiről. Megtaláltam a nyár kedvenc termékét, a L'oreal Sunkiss Jellyt, ami szuperül kiszőkítette a hajvégeimet - soha ennyi dicséretet nem kaptam még a hajamra, mint azon a nyáron.


AUGUSZTUS: 
 Megtaláltam a tökéletes piszkos mályvás nude rúzsomat a Mac Mehr személyében, született egy vendégposzt a L'oreal Superstar kétvégű spiráljáról, valamint megismerkedtem a Lush Big samponjával, ami máig az egyik kedvenc darabommá avanzsálta magát, és írtam a nyaramat megmentő Evian arcpermetről is.


SZEPTEMBER:
Megszereztem életem legelső Sephora termékeit nővérem jóvoltából (a bemutatásra még mindig várnak), találtam egy dupe-ot a Mac Mehr rúzsnak az újonnan bejött Gosh márka személyében,  megtaláltam a H&M megújult sminktermékei között a tökéletes nude arcpírt, illetve ekkor esett át teljes arculatváltáson a blog mind a design, mind a képek terén -  ekkor éreztem azt, hogy végre olyan minőségi szinten képvisel a blog, amilyet megálmodtam neki, és jó érzés volt így köszönteni a harmadik blogszülinapot is, egyben rádöbbenni, hogy már három éve "kalimpálok" nektek mindenféléről. Juhé! :)


OKTÓBER:
Az október az újdongások hónapja volt: Véleményeztem a drogériákba bombaként berobbant Rimmel Kate Moss nude rúzsait és a L'oreal megújult True Match alapozóját is. Jártam a Lush karácsonyi termékeket bemutató eseményén, az Yves Rocher bloggertalálkozóján, és írtam egy cikket a kedvenc Essence ajakkontúr ceruzáimról, amit nagyon szerettetek. Ismét új parfümkedvencet avattam az Avon Attraction személyében, illetve jártam a Shiseido legújabb parfümjének az Ever Bloomnak a bemutatóján, és a Marionnaud legújabb ecseteinek bemutatóján is.


NOVEMBER:
22 év után először végre megbarátkoztam a piros rúzsokkal - ehhez egy Yves Rocher darab segített hozzá, egy kis személyes témaként írtam a Rooms-béli fotózásunkról, és már a télre készülődvén a Müllerben talált izgalmas kis illatviaszokról is. A kívánságlistámról kihúzhattam egy pontot az Urban Decay All Nighter sminkfixálója személyében :)


DECEMBER:
Kipróbáltam a Batiste szárazsamponját, és végre újra született kedvences bejegyzés is, valamint bemutattam pár terméket az Yves Rocher karácsonyi kollekciójából.

Összességében szuper kis év volt a 2015 a blog szempontjából, és remélem hogy nem kevéssé lesz izgalmas a 2016 sem! :)