Üzemeltető: Blogger.

Novemberi kedvencek

IMG 2298
Olyan rég volt már a blogon havi kedvences bejegyzés!  Bevallom őszintén, ez részben annak is volt köszönhető, hogy ugyan voltak kedvenceim, de nem igazán tartottam őket számon / fejben - de ezentúl igyekszem visszatérni ehhez a rendszerhez, így lássuk miket szerettem különösen novemberben! :)


IMG 2301

Tusfürdők és testápolás terén a Balea Zuckerschnute szettje (teszt itt) vitte a pálmát - ez a vanília, citromos-túrós süti illat valami mennyei. A testvajat egy fokkal jobban szeretem, mert a könnyed állaga ellenére hihetetlen milyen hidratáló hatása van, kihozhatnák nagyban más illatokkal, én tuti vevő lennék rá!

IMG 2300

Parfümök terén nagyon egysíkú voltam novemberben, ugyanis két illatot használtam majdnem hogy felváltva: az egyik Avon üdvöskéje, a Christian Lacroix által megálmodott Bijou lett (ami most kiszorította a nyeregből az Attractiont is), illetve a Shiseido Ever Bloom illata (teszt itt) volt még nagyon kedves a szívemnek. Ez utóbbi ugyan nem kifejezetten egy téli illat (sőt!), azonban alkalmakra jól esett használni -  volt olyan hét amikor arra vetemedtem, hogy hétköznap is magamra fújjam, pedig nekem ő abszolút alkalmi illat, és alkalmi illatot ritkán viselek a hétköznapokon. Megérte egyébként, meg is dicsérték rajtam - bár azt hiszem egyszer sikerült pöppet túlzásba esnem vele... Utólag belegondolva egyébként a Juicy Couture Viva la Juicyját is idetehettem volna, az is nagyon sokat lett elővéve a hónapban mindennapi illatként.

IMG 2302

És jöjjön a smink-szekció: itt kicsit lusta voltam, és leegyszerűsítettem (az amúgy is egyszerű) egyetemre berohanós mindennapi sminkemet: újra nagy sláger lett a Gosh Velvet Rose matt mályva rúzsa (ami jelenleg háttérbe szorította a "nemtudomletenni" Mac Mehrt, teszt itt), egyszerűen annyira tökéletes my lips but better árnyalat a mindennapokra, hogy csuda - ráadásul ha kopik, az sem feltűnő annyira, hiszen 90%-ban egyezik a szám színével. Előre lelövöm a poént, a Maybelline új matt rúzsa kiérdemelte nálam a "legjobb drogériás matt rúzs" címet, és ha olvastatok már pár rúzstesztet tőlem, tudjátok hogy ez mekkora nagy szó: a Siren Scarlet egy olyan matt piros darab, ami régóta hiánypótló már a drogériás szekcióban. Terveztem befotózni élesben (az új hajammal együtt), de sajnos egy makacs sérülés közbejött a számon, így nem lett volna túl esztétikus sajnos.

IMG 2304

A L'oreal Feline spirálja az egyik nap landolt a postaládámban a cégtől, és kipróbálás után meg is szerettem: szuperhosszú pillákat csinál, csak egyetlenegy baja van: egyelőre nagyon híg a festék, érdemes pihentetni egy kicsit, hogy sűrűsödjön. Az Urban Decay All Nighter sminkfixálója (teszt itt) is sokat lett elővéve a hónapban, hű társam ha a sminkem bombabiztosításáról (nyelvújítok) van szó, imádom. A H&M nude pírje Tawny Peach árnyalatban azóta is nagy kedvencem, egy héten ötből háromszor biztosan ez kerül az almácskáimra, mert nem veszik össze semelyik színű rúzsommal sem, és nagyon finom, nude pír a végeredmény. Ha még nem tettétek, nézzetek rá az árnyalatokra, mert vannak még köztük csodaszépek és nagyon ígéretesek is! A highlighter nem mindig képezi szerves részét a sminkemnek (van, hogy ellustulom és nem rakok), de novemberben egész sok fényt csempésztem a pofimra, és ehhez mindig a Makeup Revolution Baked darabjához (teszt itt) nyúltam. Kellemes kis barackos fényt ad, és egy örökkévalóság lesz mire elfogy - pedig az egyik oldalon a minta már egészen elkopott...

Nos, ezek lettek volna a novemberi kedvenceim - meséljetek, ti miket szerettetek? :)