Üzemeltető: Blogger.

Max Factor újdonságok: Velvet Volume szempillaspirál és Smokey Eye Drama Kit

FŐKÉP
Egy kicsit le vagyok maradva a Max Factor Glamour napok előtti újdonságainak bemutatásával - előtte érkeztek hozzám postán, és szerettem volna kihasználva az időt kipróbálni a termékeket. Lássuk, mire jutottam! :)

harmadikkép (2)

NEGYEDIKKÉP

Kezdjük a sort a Velvet Volume szempillaspirállal: utoljára a Clump Defy darabját próbáltam a márkától, ami nagy kedvencemmé vált, így hasonló élményt vártam ettől a darabtól is - sajnos ezt nem teljesítette maradéktalanul. A spirál maga a Max Factortól megszokott duci tokban érkezik, a keféje egy egyenes szilikonkefe, apró tüskékkel. Használat közben én inkább a dúsítást vettem észre, mint a hosszabbítást, azonban még így is szép eredményt ad (igyekeztem visszaadni ezt a képeken, de sajnos a rejtett szemhéjam nagyban megnehezíti a spirálok fotózását, így ezen még dolgozunk). Azonban a problémám vele az, hogy a keféje fura - ez alatt azt értem, hogy olyan, mintha túl kevés festéket venne föl, spirálozás közben szó szerint karistol, és nem túl kellemes érzés. Nem tudom ezt mi okozza, de nem tapasztaltam még ilyet egy spirálnál sem. A kontaktlencsével viszont tökéletes összefér, nem irritálta a szememet, a festék állaga pedig pont jó, se nem híg, se nem sűrű.

HATODIKKÉP


ötödikkép


IMG 9958

A Smokey Eye Drama Kitjéből a választásom a Luxe Lilacs darabra esett, mert a benne található orgonalila egy az egyben a blog színe, én meg odavagyok a lilákért, szóval na... :) A palettában négy szín kapott helyet: egy szemzugba való irizáló fehéres-rózsaszínes árnyalat, egy csillogó orgonalila, egy sötétebb padlizsánlila, illetve egy szemöldökre és mélyítésre is használatos matt, középbarna árnyalat. A színeknek sikerült meglepetést okozniuk: sokkal pigmentáltabbak, mint amiket eddig próbáltam a márkától (még szemhéjalap nélkül is), állagra pedig nagyon selymesek és vajpuhák. Természetesen a sötétebb matt barna és a padlizsánlila árnyalat jóval pigmentáltabb mint a két világosabb, de még így sem lehet rájuk panasz. Satírozni is szépen satírozhatóak, szemhéjalappal pedig kibírnak 4-5 órát. Az egyedüli negatívum a palettában számomra az, hogy rettenetesen potyog a festék (a csillámokkal együtt), illetve az, hogy a kialakítása miatt még ecsettel is nehéz sokszor odaférni a panhez, mert nagyon kicsik a csíkok.

IMG 9966

Végítélet: Ha kedvencet kellene választanom, a paletta lenne az a szép színei és a pigmentáltsága miatt. A spirál nem lett a szívem csücske a karistolás és szúróssága miatt,(ha esetleg valaki más is tapasztalta ezt vele kapcsolatban, írja meg). A palettát a pigmentáltsága és a színei miatt bátran ajánlom bármelyik színkombinációban akár karácsonyi ajándékként is. :)

Beszerezhetőség: a drogériákban, illetve az Iparfüméria webáruházában. A paletta 3.499 Ft, a spirál pedig 4.599 Ft.

(A termékek tesztelésre érkeztek, de ez nem befolyásolta a véleményem a teszt megírásakor.)