Üzemeltető: Blogger.

Ecsetelő | Marionnaud Le Voyage utazó ecsetkészlet

FŐKÉP
Pár hete megújultak a Marionnaud parfüméria saját márkás ecsetei, amit egy bemutató keretében Larion Oscar segítségével meg is nézhettünk, illetve ajándékba kaptunk egy utazó ecsetszettet is - ez utóbbiról hoztam el ma nektek a véleményem.

HARMADIKKÉP

Az ecsetkészlet egy összecipzározható kis tokban jön, kétféle színben (rózsaszín-szürke és fekete). A tartóban van egy patentolós rész és egy pakolós rész, így tényleg teljesen alkalmas az utazáshoz. A normál méretű ecsetek is kényelmesen elférnek benne, és maga a tok is kis helyet foglal.

A szettben négy ecsetet kapunk: egy klasszikus lapos fejű alapozó, egy púder, egy klasszikus szemhéjpúder, illetve egy szemöldök kitöltésére / tusvonal húzására alkalmas ferde ecsetet. Mindegyik természetes szőrből készült, a nyelük mérete pedig az átlagos ecsetekénél kisebb.

Sajnos már az első kézbevételnél negatív élmény ért, ugyanis a púderecsetemből a szálak össze-vissza álltak, és több erőteljesen hullik belőle minden egyes használatkor azóta is. A feje viszonylag kicsi, így több idő vele eloszlatni a púdert, azonban a funkcióját tökéletesen teljesíti, csak ne hullana ennyire eszméletlenül...

MÁSODIKKÉP

A lapos alapozóecset lett az egyik kedvencem a szettből, nagyon szépen felveszi az anyagot és csíkmentes alapozást lehet vele készíteni - igaz kicsit több időbe telik  mint egy tömöttebb fejű kabuki alapozóecsettel, de utazáshoz ez tökéletesen megfelel ha kéznél van.

A szemhéjpúder ecset jól felveszi a port, leadni azonban már kevésbé tudja ugyanolyan jól: az én ízlésemnek nem elég tömött és rugalmas.

A ferdefejű ecset szintén egy jó darabja a készletnek, én csak szemöldök kitöltésére használtam, arra viszont tökéletesen ellátja a funkcióját.

A végítélet: nagyon vegyesnek érzem ezt az ecsetkészletet: a ferdefejű szemöldök és a lapos alapozóecset minősége és tudása kifogástalan, a másik kettő pedig csak a tömöttségében és a minőségében szenved hiányt, a púderecset folyamatos szőrhullatása elég bosszantó dolog számomra.

Beszerezhetőség: a Marionnaud parfümériákban (árral nemsokára frissítem a posztot). A nagy méretű, szintén saját márkás ecsetek 7-8 ezer Ft körül mozognak, bevallom őszintén nekem ez a duplája annak amit hajlandó vagyok kiadni egy-egy ecsetre. Ahhoz képest, hogy saját márkás darabok, egy kissé túlárazottnak tartom őket.

(Az ecseteket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet).