Üzemeltető: Blogger.

Lakk-kalandok | Yves Rocher Gris Armoise

IMG 8982
Nemrég került megrendezésre az Yves Rocher legelső bloggereseménye, amire én is hivatalos voltam nagy örömömre. Az eseményről most nem készül külön bejegyzés, mert a fényviszonyok nem kedveztek a fényképezéshez, azonban az ajándékcsomagban lapuló termékeket mindenképpen szeretném bemutatni a blogon, kezdve ezzel a sötétszürke lakkal.

IMG 8983

Bevallom őszintén, nyitott vagyok és szeretem a színeket, de körömlakkban eszemben sem jutott volna soha szürkét választani vagy vásárolni - ne kérdezzétek miért, én magam sem tudom. Azonban a Gris Armoise kiléptetett kicsit a komfortzónámból (ez bőven elő fog fordulni a márka más termékeinél is), így nézzük milyen viselni!

IMG 8988

A karcsú üvegért jár egy pirospont, mert nagyon könnyen tárolható és kis helyet foglal. Az árnyalat a Gris Armoise nevet viseli. Az ecset kialakítása nagyon jó, közepesen vastag, lekerekített véggel, nagyon szépen, csíkmentesen teríti a lakkot a körmökön. A lakk állaga híg, óvatosan kell felvenni a megfelelő mennyiséget az ecsetre, mert a felesleg hajlamos csöpögni ha óvatlanok vagyunk.

IMG 8987

A Gris Armoise fedése már egy rétegben is nagyon rendben van, nem csíkos és jól pigmentált, azonban én a színmélység teljes elérése miatt raktam kettőt is. A finise szép fényes önmagában is, a Seche Vite fedője pedig még szebbé teszi. A szín egy mély sötétszürke - az üvegben világosabb galambszínnek tűnik, de a körmökre felkenve inkább már viharosszürke árnyalatot ölt. Őszi színként jól megállja a helyét a körmökön, én személy szerint szeretek mellé valami színesebb ruhadarabot párosítani. :)

IMG 8980
Távolról nézve szinte már feketének tűnik

Tartósság terén jól szuperált, alaplakkal-fedőlakkal együtt 4 napig simán bírta a körmömön, minimális kopással a végeken - ma van rajtam egy hete, és a végei már nem a legszebbek, de a kopáson kívül nincs lepattogzás egyáltalán.

Végítélet: a körömlakk minősége nagyon jó, egyedüli negatívumként a híg állagot tudnám kiemelni csak zavaró tényezőként. A színnek sikerült kimozdítania kicsit a komfortzónámból, azonban még mindig nem tudom eldönteni, hogy végeredményben tetszik-e magamon ez a viharszürke árnyalat vagy sem... :)

Beszerezhetőség: a lakkot megtaláljátok az Yves Rocher üzletek polcain (közel 40 árnyalatban), vagy online a webshopon keresztül is megrendelhetitek 1.390 Ft-ért. (5 ml) Számomra hatalmas pozitívum, hogy a körömlakkok neve harmonizál a sminktermékekével, így ha a kedvenc rúzsotok vagy szemceruzátok vörösét / kékjét keresitek körömlakkban, nagyon gyorsan meglelhető. 


(A körömlakkot tesztelésre kaptam, azonban ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)