Üzemeltető: Blogger.

Beauty kívánságlista | 6 termék, amit szeretnék

Wishlist

A blog nyereményjátékánál sokan írtátok, hogy szeretnétek több kívánságlistás bejegyzést a blogra, én pedig nem vagyok ellene - úgyhogy lássuk mi az a hat beauty termék, amit a közeljövőben szeretnék megvásárolni / a magaménak tudni.

1. | NYX TAUPE | A Nyx ikonikus pirosítóját már több mint egy éve hajkurászom sikertelenül (tavaly a Glamour napokon szerettem volna webáruházból megvásárolni, de mire az akció kezdetére felmentem, már egy darab sem volt, de a szimpla mindennapokban is folyton készlethiányos mindegyik webáruházban.)  Egy ideig az Essence Taupe szemhéjúderével vigasztaltam magam, de egyre jobban úgy érzem, hogy itt az idő beszerezni az igazit - most még pont van készleten az Alveola webshopjában és Ebayen is (csoda!)

2. | ADEN KÖRÖMLAKK, 188 BOUNTY | Instagramon figyeltem fel erre a királykék Aden lakkra, és azonnal szerelembe is estem vele - már csak azt kellene kitalálnom hol vannak az Aden viszonteladó üzletei, ahol beszerezhetem ezt a csodát.

3. | LED LÁMPÁS SMINKTÜKÖR | Onnan tudod, hogy szükséged lenne egy igazi, led lámpás sminktükörre, hogy kb. három vastag Harry Potter kötet funkcionál egymásra tornyozva a kis állíthatós tükröd kellő magasságának eléréshez.  #struggleisreal 

4. | REAL TECHNIQUES PÚDERECSET | Egyelőre nem találtam még meg az igazi púderecsetet, így a kedvenc (és a készletemet lassan de biztosan uraló) ecsetmárkámhoz fordulok ezügyben segítségért. (20% kedvezmény van most az RT ecsetekre Iherben, a linket ITT találod. Én szóltam ;) )

5. | REAL TECHNIQUES KONTÚROZÓ ECSET | Szóval az úgy volt, hogy épp azon tűnödtem, hogy vajon mikor lesz 20% árengedmény Iherben a Real Tecniques ecseteire, majd arra jutottam, hogy áhh, biztos majd később, és meg is rendeltem Ebayről a kontúrecsetet - aznap éjjel a rendelés után jött is az email a 20%-os Iherb akcióról. Nem vagyok jóban Murphyvel, na, látszik...

6. ELLIE GOULDING X MAC KOLLEKCIÓ | A cím kicsit csalóka, mert nem az egész kollekciót szeretném felvásárolni... :) Januárban jön a kedvenc énekesnőm és példaképem közös kollekciója a Mac-kel (eszméletlen büszke vagyok Elliere, a kezdetek óta követem és hihetetlen látni hogy mit ért el), és a Szigetes fellépése (örök élmény marad, ahogy a második sorban állva végigvártam csak azért három koncertet hogy ott maradhassak és végül végigugráljam, énekeljem és tomboljam Ellie performanszát, hihetetlen mekkora energia van benne a színpadon!) biztosan tudom, hogy szeretnék venni valamit a kollekcióból. Nem nagyon vannak még róla képek, 1-2 szivárgott csak ki - így még én sem tudom biztosan mit szeretnék majd, de már nekiálltam gyűjtögetni rá, hogy ne a karácsonyi költekezés után terheljem vele a pénztárcám még tovább.

Ti mit szeretnétek mostanában beszerezni? Meséljetek! :)