Üzemeltető: Blogger.

Testápolás | Fruttini My Craziness is Mango testradír

DSC03348
A mai bejegyzéssel szeretnék "tisztelegni" egy kicsit a nyár utolsó, letűnt szelete után. Emlékezhettek, hogy nemrég bemutattam a márka mangós fújós testápolóját (teszt itt), ezt pedig még jóval előtte vettem, mindenképpen szerettem volna beszámolni róla nektek.

DSC03349
Míg a testápolók terén van az a zakkanásom, hogy az évszaknak megfelelő illatút használjak (ugyanez parfümben és tusfürdőben), testradírban mindegy - kb bő egy éve már egy Body Shop kókuszos darabot nyúzok (teszt itt), ami igencsak fogyóban van. Így amikor Arabellánál olvastam a márkáról, egy Mülleres barátnős túra során már repült is a kosaramba.

A testradír tubusos kiszerelésű - nem a legpraktikusabb dolog, főleg nem ennél az állagnál -, én jobb szeretem ha nekem kell nyúlkálni egy tubusba és úgy kivenni a mennyiséget az ujjammal, mint vizes kézzel nyomkodni azt. A testradír géles-zselés kisebb radírozószemcsékkel, ennek következtében elég folyós is, így óvatosan kell adagolni. Az illata a megszokott isteni finom lédús mangó illat, ezt nagyon eltalálta a Fruttini. :) 
DSC03346
A radírozóhatását nem mondanám túlzottan erősnek, sajnos a géles-zselés alap miatt én nem érzem annyira koncentráltnak és hatásosnak a szemcséket - nem gyengék, de nem is marják le a bőrt, valahol a közepes skálán helyezkednek el. A használata után puha bőrt kapunk, így nem mondom hogy nem használ, viszont az én szívemhez sokkal közelebb áll egy krémes állag, amiben jobban érvényesülnek a szemcsék - a Body Shop tégelyes kókuszos testradírja pl abszolút ilyen.

Összességében egy szuper radírozhatású terméket kapunk, azonban a csomagolás és az állag nem lett a kedvencem - aki kedveli a géles radírokat az szeretni fogja, de én el tudnék viselni egy ugyanilyen radírt tubusos kiszerelésben, krémes állaggal is. A hatásával nincsen baj, puha bőrt eredményez, az illata pedig szokásosan isteni.

Beszerezhető a Müller drogériákban, ha jól emlékszem 1190 Ft az ára.