Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Rimmel Kate Moss nude kollekció: Mistify me

DSC03572
Nemrég érkezett hozzám egy pakk a Cotytól, amiben a legújabb Kate Mossos nude kollekció pár tagja lapult, a bemutatást az egyik körömlakkal kezdeném. :)
DSC03573
A Mistify me árnyalat a Salon Pro lakkcsalád tagja - ez az első darab ebből a termékcsaládból, amit kipróbálok. 

A lakk állaga talán egy kicsit híg, az ecsete a megszokott széles ecset - ezzel akár egy húzásra is beteríthetjük a körmöt. Egyenletesen el lehet vele oszlatni a lakkot, nem csíkoz és már egy rétegben is szép az eredmény (természetesen ettől függetlenül kettőt kentem, berögződés). Nagyon gyorsan szárad és fedőlakk nélkül is szuper fényes, emiatt én nem is tettem rá a Seche Vitét, nem éreztem szükségesnek.
DSC03574
A színe inkább barnás, tejeskávé árnyalatba hajlik - nálam még épp ez a határ a nudeban. Jobban kedvelem a szürkésbarnás taupe árnyalatokat, de be kell valljam, egészen megszerettem ezt a színt.
DSC03579
Augusztus 28-án kentem fel, most van másodika, és a körömvégek kopásán kívül a bal és a jobb mutatóujjamon van egy kisebb lepattogás csak - akárhogy is nézzük, ez öt (!!!) nap, és az eredmény teljesen vállalható - a Rimmel egyszerűen nem tud hibázni a lakkjai minőségével, kb 10 darabot próbáltam már tőlük és soha egyikkel sem volt semmi gondom.

Összességében ismét egy szuper minőségű lakkot kaptunk a márkától a nude vonalban - ha még nincs ilyen típusú lakkotok a gyűjteményben, bátran ajánlom kipróbálásra.

Beszerezhető a drogériákban (az árral hamarosabb bővítem a posztot), illetve Iparfümérián 850 Ft-ért- bár ott egyelőre a nude kollekció darabjai még nem fellelhetőek, csak a többi szín Salon Pro vonalból.

(A körömlakk tesztelésre érkezett, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)