Üzemeltető: Blogger.

Hajápolás | Lush Big sampon

DSC03367
Ez a Lush sampon még akkor került hozzám, amikor a lányokkal (Nettivel és Renivel) ellátogattunk a Gay is ok kampány és az oxfordi üzlet 20. szülinapja miatt megrendezett eseményre - azóta csak ezt a sampont használom, így meg tudom osztani veletek a véleményemet róla. :)

A leírás szerint a termék arra hivatott, hogy megemelje, dúsítsa és volument adjon a hajunknak: "Jó sűrű samponalapot készítettünk, azután annyi tengeri sót tömtünk bele, amennyi csak belefért. Azért persze adtunk hozzá puhító hatású tengeri moszatot és kókuszdiót is, no meg friss citromot és lime-ot, hogy a hajad lágy és fényes legyen. Végül vidító, fénylő illatot kevertünk bele, amelyet neroli olajból, mandarinból, narancsvirág-kivonatból és vaníliából állítottunk össze."
DSC03369
Amikor felnyitottam a tégelyt, ami először megcsapott, az a termék illata: definiálni nem tudnám, hogy egészen pontosan milyen illata van, de nagyon friss, kellemes és tengeri - ha vásárlásra adnátok a fejeteket, mindenképpen szagoljátok meg az üzletben, mert az illata bizony a hajon is tart még minimum egy napig.
DSC03370
A második furcsaság az állaga volt, ugyanis ez egy zselés, folyós "massza" tengeri só darabkákkal. Elképzelni nem tudtam, hogyan fogok tudni én ezzel hajat mosni anélkül, hogy a hajamban ragadt sómaradványokat szedegetném egyesével. A kételyeim az első hajmosással együtt elszálltak, ugyanis elég egy csipetnyit kiszedni a tubusból, majd jól felhabosítani a hajunkon. Nagyon kevés mennyiség elég belőle, gyorsan habzik és kíméletesen tisztít, a sódarabkák pedig öblítéssel könnyen kijönnek a hajunkból. Az eredményen pedig egészen meglepődtem: a vékonyszálú hajam dúsabbnak látszott szárítás előtt (utána sajnos már visszament az eredeti formájába) - légiesen könnyű állagot kapott, és selymes, puha lett a sampon használata után. Irritációt nem tapasztaltam, a hajamat sem zsírosította jobban. A tubus azt írja, hogy érdemes kétszer átmosni vele a hajat, azonban én ezt nem ajánlom, mert úgy vettem észre, hogy úgy sokkal gyorsabban zsírosít.

Összességében szerintem nyárra szuper a Big sampon - nem nehezíti el a hajat, könnyed, kellemes állaga lesz tőle, és az illata is abszolút nyári, a hajam nagyon szereti.

A terméket a Lush webshopjában és az üzletekben (immáron a Westendben is) be tudjátok szerezni, egy, 330 g-os kiszerelésben létezik ami 5.690 Ft. Nem olcsó, viszont nem is kis mennyiség - nagyon kevés kell belőle egy-egy hajmosás alkalmával, nem fog gyorsan elfogyni. Ha nem szeretnétek egyből beruházni a nagy adagra, érdemes mintát kérni belőle az üzletben!