Üzemeltető: Blogger.

Velvet Teddy hasonmás olcsón: Maybelline Color Drama rúzsceruza (Nude Perfection)

IMG 6482
Mindig is úgy voltam a nude rúzsokkal, hogy különösebben nem kerestem az igazit, csak kíváncsian kipróbáltam egy-egy darabot. Ennek a kíváncsiságnak az eredményeként került a kosaramba ez az itthoni drogériákban nem kapható Maybelline rúzsceruza is, és azt kell mondjam, szuper döntés volt! Ami a leginkább feltűnő ebben a kis dundi ceruzában, az a hasonlósága a Nars ugyanilyen termékéhez és a Bobbi Brown Lip Art Stick-jéhez - jóval pénztárcabarátabb formában. A 630-as Nude Perfection árnyalat leginkább azzal keltette fel a figyelmemet, hogy az ígérete szerint matt a finise - ezt az ember lánya egyből a tartóssággal köti össze.
DSC03319
Nagy bánatomra azonban a matt finis nem egészen igaz, ugyanis a ceruza állaga krémes, a krémes állag pedig ritkán társul azzal a teljesen, 100%-osan matt finissel, amit én kedvelek. Az állag miatt viszont a termék multifunkcionális: a kis rúzsceruza tökéletes használható krémes pírként is, így passzoló rúzs-pár kombót kapva. Az árnyalat jól pigmentált, az ajkakon áthúzva kellemes érzés, és ami meglepő: egyáltalán nem szárít. A formája miatt tökéletesen alkalmas az ajkak kontúrozására is. A finisét inkább enyhe szaténfényűnek mondanám mint mattnak. Az aláhidratáláshoz érdemes egy kevésbé csúszós ajakbalzsamot választani, az Eos darabjával pl abszolút nem éreztem komfortosnak a viselését, úgy éreztem hogy folyton le akar csúszni az ajkaimról a balzsammal együtt.
DSC03328
A krémes állaga miatt az ajkakon nem érzem túl bombabiztosnak, bőrrel érintkezve is ott marad (pl egy puszinál). Viszont ha kicsit cselezünk és leitatjuk a felső réteget egy zsepivel, a rúzs is sokkal biztosabban ott marad a helyén, és a tartóssága is növekszik - amit egyébként az átlagnál jobbnak mondanék: leitatás után 1-3 ivást még bőszen kibír egyenletesen kopva (a nyomat ott marad a poháron és így egyre jobban halványul a szín is), az evést már kevésbé. A kialakítása és a multifunkcionális mivolta miatt abszolút táskabarát (bár a krémes állag miatt így nyáron nem javasolt táskában hurcibálni, félek hogy az egy teljes megolvadással járna...)
IMG 6485
Élesben

A színe barnás nude, az a kicsit retro, 90-es évek érzetű árnyalat - emiatt nagyon féltem is, hogy hogy fog rajtam mutatni, d tetszik, és tökéletesen megbarátkoztunk egymással. A szín kb 95%-os hasonlóságot mutat a MAC Velvet Teddy (Kyle Jenner óta) ikonikus rúzsával. Úgy gondolom, hogy belbecsben nem lenne fair egy drogériás  2.000 Ft alatti és egy high-end 6.000 Ft-os terméket összehasonlítani és párbajba ugrasztani, így ezt én sem teszem - a MAC matt formulájáról pedig amúgy is fogok még mesélni nektek egy másik nude rúzs kapcsán nemsokára.
IMG 6498
Összességében pozitív a véleményem erről a kis dundi ajakceruzáról, rengeteg olyan tulajdonsága van ami miatt szerethető - sajnos a tartóssága és a nem teljesen matt formulája negatívum, de ha ki szeretnétek próbálni magatokon a Kyle Jenner féle piszkos-barnás nude színt akár ajkakon, akár pirosítóban, arra egy tökéletes alternatíva a Maybelline verziója!

Beszerezhető az Iparfüméria webáruházában, 1.540 Ft-ért, 10 árnyalatban.

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)