Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Rimmel Stay Matte púder

DSC02919
Ha ikonikus púdereket kellene felsorolnom, a Rimmel Stay Matte darabját biztosan odaraknám, hiszen nincs aki ne emlegetné alapdarabként - éppen ezért nagyon kíváncsi voltam rá, hogy mit is tud.


DSC02927
A púder színválasztéka szerencsére elég széles, 7 árnyalatot ölel fel - ebből én természetesen a legvilágosabbat, a 001-es Transparentet választottam. Az árnyalat a nevével ellentétben nem fehér vagy átlátszó, hanem bőrszínű és én egy pici sárgás beütést is felfedezni vélek rajta, azonban ettől eltekintve tökéletesen passzol a hófehér bőrömhöz. A csomagolás sajnos nem lett a szívem csücske, a drogériás púderek általában a kevésbé minőségi, könnyen törő műanyag csomagolásnál véreznek el - itt a púder teteje ráadásul még tekerős is. Ugyan nem laza, és nem jön le egykönnyen, de nem ez a legbiztosabb csomagolás egy ilyen termékhez, amit az ember lánya gyakran hordoz a nesszeszerében. Sajnos minimális illata van (régi púderillat), ez az arcon nem érződik felvitelkor szerencsére, de az illatot nem kedvelők / rá érzékenyek legyenek erre felkészülve.
DSC02926
Az állaga tapintásra minimálisan selymes, egy kicsit kemény és száraz ugyan, az arcra fölvíve azonban nem érződik annak. A finise matt, ebből adódóan érdemes egy kis színt tenni az arcunkra mellé akár egy highlighterről, akár egy kis pírről legyen szó. Az állaga miatt legjobban egy természetesebb, keményebb szőrű ecsettel érdemes dolgozni, ami szuperül felveszi a púdert - a puhább szálú ecsetek már kevésbé. A fedése nem erős, de szép, egységes összképet ad befejezésként a sminkemnek. Ezt nem rovom fel negatívumnak, nálam egy púder elsődleges funkciói a tartósság és a fixálás.

A tartósságát én azért közel sem mondanám olyan hosszúnak - az én szárazabb bőrömön 3-4 órát bírt a nyári melegben és a tavaszi enyhébb időjárásban egyaránt, utána fényleni kezdett az orrom, majd fokozatosan az arcom többi része is.

Összességében szerintem egy átlagos tudású púderről beszélünk tartósság tekintetében, ami nagyon pozitív számomra, az a nagy színválaszték. Negatívum a csavaros tető és az illat, valamint a kicsit szárazabb állag.

Beszerezhető a drogériákban és online, előbbinél kb 1799 Ft, Iparfümérián pedig 990 Ft-ért szerezhetitek be.

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)