Üzemeltető: Blogger.

Testápolás | Aveo Berry Bomb testápoló

DSC03354
A blog Facebook oldalán kérdeztem tőletek ma reggel, hogy miről szeretnétek bejegyzést látni előbb, és ez a bogyigyümis testápoló nyert, így róla olvashattok ma. :)

DSC03353
Az Aveo a Müller saját márkája, ez a testápoló pedig egy nyári limitált kiadás. Ahogy egy Mülleres beszabadulás során a testápolók között nézelődtünk barátnőmmel, megakadt a szemem ezen a lilán, és amikor beleszagoltam, tudtam, hogy jönni fog velem, mert valami isteni az illata - mondhatni, impulzusvásárlás a javából. (Igen, néha megengedek magamnak ilyet, szabad, szerencsére nem szoktam ezzel túlzásba esni. ^^) 
DSC03352
Iszonyatosan sajnálom, hogy nem tudok nektek illatokat átadni, mert ezt az illatorgiát éreznetek kellene ami ebből a testápolóból árad: igazi gyömölcsös, tutti-fruttis ínyencség. Eddig ez a második sajátmárkás Aveo termék a Müllerből amit próbáltam (azt hiszem tavalyelőtt vagy azelőtt vettem egy ananászos-mentás tusfürdőt, de iszonyatosan híg volt és a menta orrbántó volt benne, így nem igazán lett a szívem csücske), így kíváncsian vetettem bele magam a kipróbálásába.

Az állaga géles, de nem folyós. Egyenletesen el lehet oszlatni a bőrön, nagyon gyorsan beszívódik, nem ragad és isteni finom illatot hagy maga után (bár ez csak kb egy percig érződik még, és közelebbről szagolva már van benne valami bántó mellékillat), azonban itt jön a nagy DE, ugyanis a hidratálóhatása igencsak kívánnivalót hagy maga után. Ha be kellene sorolni, átlagon alulinak mondanám - felkenem és valamennyire érzem a bőrömön, aztán kb egy perc után olyan, mintha semmit sem kentem volna a lábaimra - nincs plusz puhaság, ha végigsimítom a bőrt, ugyanolyan érzés mint testápolózás előtt. Nyár ide vagy oda, bizony nekem ez nagyon nagyon kevés, emiatt sajnos én még nyári testápolónak sem hívnám emiatt.

Összességében sajnos nálam ismét leszerepelt az Aveo. Az illata finom, de a bőrön már mellékillat is társul hozzá, a hidratálóhatása pedig a béka feneke alatt leledzik, lévén semmit nem érezni belőle. Vérző szívvel ugyan, de az ítéletem az, hogy nem ajánlom, mert jelen esetben olcsó húsnak híg a leve. (Pedig a saját márkás termékek általában jók szoktak lenni, nem tudom a sima kiadású testápolóikkal mi a helyzet...)

Beszerezhető a Müllerben,  a 200 ml kb 395 Ft, én akciósan 325 Ft-ért vettem.