Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Guerlain Terracotta Joli Teint bronzosító

DSC02962
A blog célja elsősorban az, hogy különböző árkategóriájú termékeket is bemutasson, ezért úgy gondoltam ennek a Guerlain bronzosítónak is helye van itt a tesztek között - én nagyon kíváncsi voltam rá, sosem használtam még bronzosítót, így mindenképpen szerettem volna megosztani a tapasztalataimat veletek.
DSC02310 másolata
A termék elegáns, letisztult csomagolású kompaktot kapott, amelyben rejtőzik egy tükör is. A bronzosítóban két sávot találunk: egy barackosabb, pír jellegűt és magát a bronzosítót - lehet őket külön-külön, vagy összekeverve is használni. A púdernek gyönyörű lenyomata van, ami még a kb tizedik használat után sem kopik. Többféle árnyalatban jött ki, hajszín és bőrszín szerint, az enyém a 03 Naturel - Brunettes, de minimális eltérés van az árnyalatok színe, és a pírek színe között, így itt talán nem is olyan releváns a számozás.
DSC02325
Nagyon ritkán akad a kezembe illatos sminktermék (nem is igazán kedvelem őket őszintén szólva), így kicsit meglepődtem amikor az orromhoz érintve megcsapott a bronzosító illata - egy nagyon kellemes, picit púderes-parfümös illat. Egy érzékenyebb orrnak már valószínűleg sok is lenne, és nekem is nehéz volt hozzászoktatnom az orrom, de felvitelkor abszolút nem érződik már.
DSC02306
Apropó, felvitel: én általában vagy egy ferde ecsettel , vagy egy nagyobb fejű púderecsettel szoktam felvinni (összekeverve a két színt), egy hármast leírva az arcomon - halánték, arcccsont, majd az állam alatt. A púder textúrája nagyon selymes, egyáltalán nem porol, én a legszebben a kicsit keményebb, természetes szőrű ecseteimmel tudtam felvinni. A színe kissé narancssárgásnak tűnik nekem - viszont a legjobb dolog benne, hogy egyszerre keveset vesz fel az ecset, így az avatatlan kezeknek nehezebb túlzásba esni vele. Világos bőrűként tetszik a végeredmény amit ad, egy pici életet lehel az arcomba (ez főleg akkor jön jól, ha pl a L'oreal matt alapozóját használom, ami a matt hatás miatt eléggé egysíkúvá és tónusúvá teszi a bőröm). Ha már igazán lebarnulni nem tudok (csak égni), legalább egy picit tudok csalni. Aminek külön örülök, hogy nincs tele csillámmal (bár azok a bronzosítók is szépek, de nem az én bőrtónusomon), matt finist ad.

A tartósságát illetően nincs panaszom, sokáig magamon látom.
DSC02959
Most csak egy swatchon mutatom meg, azonban tervezek nemsokára egy sminket is készíteni vele videó formájában! :)

Nagyon örülök, hogy lehetőségem adódott kipróbálni egy high-end kategóriájú terméket, ezek után sokkal bátrabban nyitok mostmár a bronzosítás felé. :)

A  bronzosítót a parfümériákban találjátok meg, 10 g termék van a kompaktban (szerintem ez egy életre elég lesz nekem), az árral nemsokára frissítem a bejegyzést.

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet)