Üzemeltető: Blogger.

Testápolás | Lush Strawberry feels forever masszírozótömb

DSC02928
A mai bejegyzés alanya ez a Lushos, epres masszírozótömb - ez a második ilyen fajta termékem a márkától, (teszt az előzőről ITT)
A Strawberry feels forever a leírás szerint eperfagyi illatú, frissen zúzott epret, hibiszkuszvirágot, kakaóvaj, sheavaj és olivaolaj is van benne. Számomra picit olyan joghurtos epresfagyi illata van, és valamiért érezni vélek némi fehércsokis beütést is, a kettő együtt kellemes elegyet alkot.

DSC02931
Masszírozás helyett én általában szilárd testápolóként szoktam bevetni (végülis majdnem ugyanaz, hiszen itt is bemasszírozom a bőrömbe). Sajnos a tömb nagyon-nagyon lassan olvad meg, sokkal-sokkal tovább tart, míg a kéz melegére kicsit kezelhetőbbé válik, emiatt nehezebb is igazán a bőrbe masszírozni. A bőrre kerülve kellemes érzés, abszolút nem ragacsos - kicsit töményebb ugyan, mint pl egy átlagos testápoló, emiatt tovább is tart amíg beszívódik. Az illata a bőrre kerülve abszolút nem tolakodó, halványan érezni csak és a felvitel után már el is illan.  Egy kis fénylő réteget hagy a bőrön felvitel után. Nekem a lábamon hajlamos nagyon kiszáradni a bőr, azt vettem észre hogy amikor ezzel kenem, akkor nagyon jól hidratálja - két napig nem kellett utána testápolót használnom, de ugyanez a helyzet a karácsonyi kiadás Snow Fairy masszírozótömbjével is, amiből azt a konklúziót tudom levonni, hogyha kicsit lustulni szeretnék a testápolózással, az én bőröm jobban szereti a kicsit gazdagabb állagú termékeket. Egyedüli nagy negatívumként a lassú olvadási időt írnám fel, rengeteg ideig kellett görgessem a terméket a kezeim között / a bőrömön, hogy ne legyen annyira kemény. Sokkal nagyobb élmény egyébként, ha valaki megmasszíroz vele - a Lush Allee boltjában kaptam egyszer egy kézmasszázst egy ilyen tömbbel, és valami isteni volt, így titeket is arra biztatlak, hogy nyaggassátok kicsit a párotokat, hogy masszírozon meg vele, isteni lesz! :)

A terméket a Lush boltjaiban és a webshopban vehetitek meg, 65 g 2.450 Ft, ami kicsit borsos - szerintem csak akkor érdemes beruházni rá, ha maximálisan kihasználjátok, mind masszírozótömbként, mind testápolóként egyaránt. Ja és persze, ha epermániások vagytok! :)

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)