Üzemeltető: Blogger.

Lush tusfürdők | Yummy Mummy és It's Ranining man

DSC02741
Holnap Anyák napja, így arra gondoltam, hogy megmutatok nektek két Lush tusfürdőt - az egyik állandó, míg a másik egy Anyák napi kollekció része. Már a héten szerettem volna bemutatni mindkettőt, de sajnos nem úgy alakult, ahogy terveztem, de remélem még így sem késtem el a bemutatásukkal!

DSC02479
Kezdjük a sort az It's raning man névre hallgatóval -  a leírás szerint bőrpuhító - méz, és egzotikus virágok találhatóak benne, valamint vadnarancs, az illata pedig mézes karamellára emlékeztet, és hasonló a Honey I Washed the Kids családhoz. A színe  a vajszínű és a sárgás között van. Ezt abszolút csak megerősíteni tudom, első szippantásra egyből a karamella ugrik be, később van, hogy csak a sima mézet érzem, és van hogy együtt a kettőt - a tusfürdő állaga a szokásosnál kicsit folyékonyabb, nagyon jól habzik, nem szárít. Iszonyatosan kellemes, nyugtató illata van, bármelyik évszakra tökéletes választás lehet, akár egy kis zuhany alatti relaxáláshoz, akik imádnak különböző illatú tusfürdőket tartani a különböző hangulatokhoz, azoknak bátran ajánlom.

A másik tusi az Anyák napi kollekcióból a Yummy Mummy névre hallgat, és már egyből felkelti a figyelmünket a színével, ugyanis fáradtlilában pompázik. A leírás szerint ezüstszínű csillámok vannak benne (sajnos nekem ezek leültek az aljára, akárhogy ráztam),  és moszatkivonatot tartalmaz. Az állaga sűrűbb, mint az It's Raning men tusié, illatban pedig érzek benne egy kis édességet, valamint citrusos-narancsos vonulatot, azonban összességében nehéz lenne meghatározni az illatát. Ő is nagyon jól habzik, viszont kevésbé hidratálja a bőrt - sajnos az összetevők között megtalálhatjuk a benzyl alcoholt is a vége felé - ez annyiban jó hír, hogy nincs a termékben sok, viszont én nem kifejezetten örülök egy tusfürdőben az alkohol jelenlétének. Az illata és a színe viszont különleges, így ha nem zavar benneteket az összetevőlista vége felé csüsülő alkohol, akkor ajánlom.

Mindkét tusfürdőt beszerezhetitek a Lush boltjaiban (az Anyák napi ugye limitált), illetve a weboldalon is. Az It's Raining men 2.190 Ft, míg a Yummy Mummy 2.290 Ft a legkisebb, 100 g-os verzióban.