Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Catrice Prime and Fine vízálló mattító púder

DSC02593
Kami blogján olvastam egy szuper lelkes véleményt a Catrice vízálló, színtelen mattító púderéről, így a Glamour napokon beszereztem nagy lelkesen, azonban előre lelövöm a poént: szomorú vagyok, mert nem vált be.
DSC02597
A púder maga megtestesít mindent, amit az ember lánya kívánhat: színtelen, mattító, és még vízálló is, valamint egy tükör is helyet kap a kompaktban - előre láttam benne a nyaram megmentőjét, és már azon fantáziálgattam, hogy az Ellie Goulding koncertet biztosan ezzel a púderrel az arcomon fogom végigugrálni a Szigeten.

Az állaga selymes, de nem annyira, mint pl az All Matt Plus, én érzek egy pici csikorgós utóhatást is. Ugyan a kompaktban úgy tűnhet, mintha színes lenne, valójában tökéletesen igazodik a bőr színéhez Nagyon szép matt végeredményt kölcsönöz, és tényleg meglepően tartós, reggel nyolctól délután négyig jól tartotta magát, a végére egy nagyon minimálisan fényesedett át az arcom.  Emiatt a tulajdonsága miatt imádnám is, hiszen végre eldobhatom mellette a sminkfixálómat, azonban huzamosabb használat után azt vettem észre, hogy szárítja az arcom, és ez alapból száraz bőrrel sajnos nem túl kellemes érzés.
DSC02598
A vízállósága is teljes mértékben igaz, sajnos olyannyira, hogy esténként fogalmam sincs mivel is szedjem le igazából - a micellás víz kilőve, a tejes arctisztítómmal próbálok macerálni, de abszolút úgy érzem, hogy nem bírom lerobbantani az arcomról a sminket - míg normál esetben látom a vattán a BB krém / alapozó maradványokat, itt alig látok valamit vissza, ennek ellenére erőteljesen azt érzem, hogy az arcomon ott maradt a smink a púderrel együtt.

Nagyon szomorú vagyok, mert a szuper mattító hatása és a vízállósága miatt imádnám a Catrice Prime and Fine púderét, azonban az állaga nem lett a kedvencem, szárítja a bőröm, és nem tudom maradéktalanul eltüntetni - ezek a tulajdonságai sajnos nekem a nem felé billentik a mérleget. Azt hiszem, ismét kezdődik a "keressünk tökéletes nyári átlátszó, hosszan mattító púdert" hajszám, de nem keseredem el, legközelebbi áldozatnak egy koreai terméket néztem ki, hátha ő beváltja a hozzá fűzött reményeimet.

A drogériákban tudjátok beszerezni, ha jól emlékszem 1649 Ft az ára, cserébe 10 g púdert kapunk.